Dobrogea Grup investeste in marketing pentru a iesi din insolventa
dobrogea grupexperientamisiunemarketingconsumatoriprofesionisti
Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania, a semnat un contract de colaborare cu Dobrogea Grup din Constanta.
Prima etapa a proiectului consta in definirea strategiei de marketing pe termen scurt, si este urmata de o etapa mai complexa de dezvoltare a afacerii pe termen lung. Aceasta colaborare face parte din eforturile de reorganizare ale companiei: in contextul dificultatilor economice si a evaziunii fiscale din domeniu, Dobrogea Grup este astazi in procedura de insolventa generala, in faza de definitivare a planului de reorganizare.
"Dobrogea merita sa revina in actualitate, si ma bucur foarte mult ca pot sustine acest efort. In ultimii ani, contextul competitional pe piata fainurilor si a produselor de panificatie a avut o evolutie extrem de agresiva, ceea ce a creat unele disfunctionalitati producatorilor traditionali din Romania. Pe termen scurt, celebra faina cu trei zerouri de la Dobrogea trebuie sa ajunga din nou in toate bucatariile, iar copiii nostri trebuie sa se bucure de Eugenia asa cum ne bucuram noi in copilarie. Pe termen lung, Dobrogea trebuie sa aduca inovatie intr-o industrie ce aparent e mult prea apasata de povara preturilor din ce in ce mai mici. Am gasit o echipa de management formata atat din oameni cu experienta indelungata in organizatie, cat si manageri tineri veniti din industrii competitive; impreuna, sunt sigur ca vom gasi abordarea castigatoare", a spus Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania.
Fiind unul dintre cei mai mari jucatori din industria de morarit si panificatie din Romania, Dobrogea Grup este detinatorul a numeroase branduri, printre care se numara faina Dobrogea; painea Neptun si Bonpana; biscuitii Eugenia si Digesta. In anul 2011, compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 55 milioane de Euro.
"Valorificand experienta unei echipe de profesionisti, misiunea noastra este de a oferi consumatorilor sanatate prin produse echilibrate nutritional, de cea mai buna calitate. Am gasit de cuviinta in aceasta etapa sa incheiem un contract de colaborare cu profesionisti de inalta tinuta in vederea fundamentarii unei stategii de marketing pe termen mediu si lung”, a declarat Dr. Ing. Fotini Teodorescu, administrator la S.C. Dobrogea Grup S.A.