Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Endava obtine cel mai important premiu din domeniul serviciilor de suport IT din Europa

Endava obtine cel mai important premiu din domeniul serviciilor de suport IT din Europa
de la 04 Iul. 2014
Endava obtine cel mai important premiu din domeniul serviciilor de suport IT din Europa Tags: romaniaendavaclujbucurestidomeniul itangajati

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapida crestere din Europa, cu peste 1.500 de angajati la nivel de grup, a fost desemnata castigatoarea categoriei Best Managed Service Desk, in cadrul Galei Anuale Service & Support Awards, aflata la cea de-a 20-a editie si organizata de catre Service Desk Institute (SDI), una dintre cele mai prestigioase asociatii profesionale din domeniul serviciilor IT din Europa. Premiul este o recunoastere a nivelului ridicat al serviciilor de suport furnizate de catre Endava si a progresului inregistrat in ultimii ani de divizia de Managed Services, Endava numarandu-se de fiecare data printre cele 3 companii finaliste in ultimii ani.


Premiile oferite de SDI sunt printre cele mai ravnite distinctii din industria de servicii de suport IT. Premiile au fost acordate tinand cont de evaluarea pe mai multe criterii, cum ar fi  satisfactia clientilor, procesele de lucru, performantele realizate, managementul echipelor de suport, gradul de satisfactie al angajatilor, precum si activitatile de responsabilitate sociala. Procesul de selectie a inclus, de asemenea, si o vizita realizata de juriu la echipa de Service Desk a Endava din sediul din Cluj, ocazie cu care membrii juriului au putut discuta personal cu angajatii companiei pentru a se asigura ca toate aspectele incluse in documentele de evaluare sunt puse in practica conform criteriilor de jurizare. 

„Suntem foarte mandri de echipa noastra de Service Desk pentru acest rezultat fantastic si pasiunea lor pentru excelenta in livrarea de servicii de suport. In 2013, Endava a realizat o crestere semnificativa, Service Desk-ul si divizia de Managed Services avand o contributie majora. Ne-am extins activitatea cu echipe de service desk dedicate pentru doi clienti care sunt companii multinationale, pe fondul cresterii cererii pentru servicii furnizate de catre echipele noastre. Fiind primul si, de cele mai multe ori, singurul contact cu Endava pentru unii dintre clientii nostri, echipele de Service Desk sunt o fereastra pentru activitatea noastra. Intr-un an in care am asistat la cresterea volumelor si a personalului cu mai mult de 100%, acest premiu este o dovada in plus a entuziasmului si motivatiei de care dau dovada oamenii din echipele noastre. Felicitari tuturor din echipa de Service Desk, aveti un rol important in succesul Endava!”, a declarat John Cotterell, CEO Endava.

Service Desk-ul Endava face parte din divizia de Managed Services a companiei, care in prezent contribuie cu peste 16 milioane de lire sterline la cifra de afaceri anuala a Endava. Echipa de Service Desk a fost formata in 2007, la Cluj-Napoca, iar in ultimii ani aceasta a crescut rapid la peste 50 de angajati, care lucreaza indeaproape si cu alte echipe de Managed Services ale companiei din centrele din Marea Britanie si Europa de Est.

Echipa de Service Desk a Endava asigura suportul necesar companiilor de diferite dimensiuni, furnizand servicii de suport de nivel 1 si solutionand solicitari din partea a peste 7.000 de utilizatori de sisteme IT din peste 60 de tari. Service Desk-ul Endava are capacitatea pentru operatiuni 24x7, suport in peste 10 limbi straine si este aliniat la practicile ITIL Service Management. In anul financiar precedent, Endava a castigat noi clienti pentru divizia de Managed Services, iar per ansamblu, volumele de lucru au crescut cu 100%. In fiecare luna, Service Desk-ul Endava raspunde la peste 15.000 de solicitari, peste 90% dintre acestea fiind solutionate la nivelul 1 de suport si cu o rata de satisfactie a clientilor de 90%. 

„In perioada urmatoare, Endava intentioneaza sa creasca echipa Service Desk din Cluj pana la 75 de analisti, pentru a raspunde cresterii numarului de clienti. In plus, in acest moment, Endava  recruteaza specialisti IT cu experienta pentru roluri de IT Support Engineer, Network Support Engineer, Senior Network Support Engineer, Senior IT Systems Engineer sau Service Delivery Manager in cadrul departamentului de Managed Services, pentru care exista planuri de crestere la peste 200 persoane in sediile din Romania”, a mentionat Ovidiu Spinean, Delivery Manager in divizia de Managed Services a Endava.

Printre proiectele majore ale diviziei de Managed Services a Endava se numara: asigurarea de servicii de management al aplicatiilor software pentru unul dintre cele mai mari trusturi media din Marea Britanie si Irlanda; servicii de suport pentru incidente si managementul schimbarii pentru serviciile web  si e-commerce ale unei companii de asigurari din Marea Britanie; implementarea unui program amplu de transformare a sistemului IT la nivel mondial pentru o organizatie internationala de servicii de recrutare.

In Romania, Endava are in sediile din Cluj, Iasi si Bucuresti peste 1.100 de angajati care sunt implicati in proiecte de dezvoltare software si suport IT pentru clienti din diferite domenii, cum ar fi cel bancar, asigurari, plati electronice, retail, telecomunicatii, media si publishing. Compania este unul dintre cei mai activi angajatori din domeniul IT din Romania, cele mai cautate profile fiind cele de developeri Java, .NET si mobile, software testeri, ingineri suport, arhitecti software, business analisti sau project manageri. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement