Euroccoper, crestere a cifrei de afaceri in ultimii trei ani

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Euroccoper, crestere a cifrei de afaceri in ultimii trei ani Euroccoper, crestere a cifrei de afaceri in ultimii trei ani
de Manager.ro la 24 Ian. 2014
Urmareste-ne pe Google News
euroccoperhaccppall-excifra de afaceriiso 22000logistica

Euroccoper, cu sediul central in Timisoara a beneficiat de o crestere a cifrei medii de afaceri in ultimii trei ani de +40%.

Compania are o activitate consolidata deja de douazeci de ani in Romania, in domeniul logisticii, servicii vamale, transporturi si distributie. Societatea Euroccoper, infiintata in 1994, cu un capital social de 370.000 euro, este una dintre putinele societati cu capital privat, prezente de peste 20 ani in zona Timisoara.
 
Grupul a luat nastere in martie 1994, la initiativa lui Aldo Roccon, avand 5 angajati si isi desfasura activitatea in domeniul vamal, extinzandu-si activitatea drept Casa de Expeditii, iar din 2008 s-a extins si in domeniul logisticii.
 
In prezent, beneficiaza de o retea extinsa de structuri propri la Timisoara, Bucuresti si Constanta.
 
In 2013, Euroccoper a initiat un proces complet de rebranding si de imbunatatire a proceselor de comunicare intre diferitele sedii.
 
Societatea acopera toate fazele procesului de expeditie si transport de marfuri: de la preluarea comenzii pana la livrare, trecand prin faze precum preluare, consolidare, documentare, descarcare, gestiunea certificarilor, selectionarea celui mai bun transportator si un sistem de urmarire a expeditiilor, care poate fi selectionat in functie de necesitatile clientilor. 
 
Expeditiile si transportul sunt cateva din punctele forte ale Euroccoper, prin intermediul acestora fiind in masura sa asigure transporturi interne si internationale catre orice destinatie. 
 
Prin intermediul unor acorduri strategice semnate cu operatori internationali, poate asigura cele mai bune solutii de transport, fara a renunta la rapiditate si la calitate, coordonand un numar mare de expeditii de marfuri in regim de import sau export de si catre Europa, Turcia, Emiratele Arabe, Statele Unite, China etc.
 
Astazi, societatea numara peste 1.000 clienti. Printre clientii sai putem numi: La Sole, producator de lactate stocate la o temperatura controlata si Enel cu care a incheiat un contract de logistica in intreaga Romanie. Pentru Enel, societatea Euroccoper a asigurat un depozit acoperit de 6.500 mp si o platforma externa de 15.000 mp, dintre care 2.000 mp acoperiti. 
 
Din analiza trendului cifrei de afaceri, putem furniza urmatoarele date din ultimii trei ani: 
 
2011 cifra de afaceri 2.442.000 euro
 
2012 cifra de afaceri 3.269.000 euro
 
2013 cifra de afaceri 4.600.000 euro, care inseamna +40% din cifra de afaceri din 2012
 
In prezent, Euroccoper are un centru logistic la Timisoara cu 4.500 mp, cu o platforma externa de 3.000 mp, din care 1.000 mp acoperiti, la Bucuresti un depozit de 6.500mp si o platforma externa de 15.000mp din care 2.000 acoperiti, la Constanta un depozit de 2.000mp, si un depozit de 500mp, precum si birouri vamale la Timisoara, Constanta Port, Bucuresti, Arad, Halmeu (Ucraina), Moravita, Jimbolia, Portile de Fier (Serbia).
 
Structura sa este aceasta: 32 angajati in vama, 4 angajati in transporturi, 19 angajati in logistica, 5 angajati in distributie, 2 angajati in sectorul comercial, 14 angajati in administratie si management.
 
Euroccoper este unul dintre membri fondatori ai retelei Pall-Ex, care se ocupa de distributia de marfuri paletizate. Reteaua Pall-Ex a fost infiintata in 1996 in Marea Britanie si este prezenta in Romania din decembrie 2011.
 
Euroccoper ofera spatii moderne pentru depozitarea la temperatura controlata, in conformitate cu toate standardele europene si autorizate de biroul de schimburi intercomunitare de marfuri de origine animala. Are certificarea ISO 22000 pentru controlul calitatii si sigurantei produselor alimentare si utilizeaza metode HACCP, care identifica riscurile care pot afecta lantul de aprovizionare, pentru a evita contaminarea produselor sau expirarea lor inainte de termen. 

Ultimele NOUTATI

Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Sanatate

Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi

today25 Apr. 2024
Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori
Casa si gradina

Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori

today25 Apr. 2024
5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Companii

5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati

today25 Apr. 2024
Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica
Economie

Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica

today25 Apr. 2024
Doteaza eficient si igienic spatiile sanitare ale afacerii tale!
Companii

Doteaza eficient si igienic spatiile sanitare ale afacerii tale!

today25 Apr. 2024
Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online

today25 Apr. 2024
Investitorii PEPE isi redirectioneaza fondurile catre aceasta prevanzare noua (P)
Business

Investitorii PEPE isi redirectioneaza fondurile catre aceasta prevanzare noua (P)

today25 Apr. 2024
Cumperi de pe Temu si Shein? E ANCHETA MARE in acest moment in ROMANIA
Companii

Cumperi de pe Temu si Shein? E ANCHETA MARE in acest moment in ROMANIA

today25 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Companii

5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati

today25 Apr. 2024
Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica
Economie

Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica

today25 Apr. 2024
Doteaza eficient si igienic spatiile sanitare ale afacerii tale!
Companii

Doteaza eficient si igienic spatiile sanitare ale afacerii tale!

today25 Apr. 2024
Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online
Banii tai - sectiune de educatie...

Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online

today25 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x