Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Euroccoper, crestere a cifrei de afaceri in ultimii trei ani

Euroccoper, crestere a cifrei de afaceri in ultimii trei ani
de la 24 Ian. 2014
Euroccoper, crestere a cifrei de afaceri in ultimii trei ani Tags: euroccoperhaccppall-excifra de afaceriiso 22000logistica

Euroccoper, cu sediul central in Timisoara a beneficiat de o crestere a cifrei medii de afaceri in ultimii trei ani de +40%.

Compania are o activitate consolidata deja de douazeci de ani in Romania, in domeniul logisticii, servicii vamale, transporturi si distributie. Societatea Euroccoper, infiintata in 1994, cu un capital social de 370.000 euro, este una dintre putinele societati cu capital privat, prezente de peste 20 ani in zona Timisoara.
 
Grupul a luat nastere in martie 1994, la initiativa lui Aldo Roccon, avand 5 angajati si isi desfasura activitatea in domeniul vamal, extinzandu-si activitatea drept Casa de Expeditii, iar din 2008 s-a extins si in domeniul logisticii.
 
In prezent, beneficiaza de o retea extinsa de structuri propri la Timisoara, Bucuresti si Constanta.
 
In 2013, Euroccoper a initiat un proces complet de rebranding si de imbunatatire a proceselor de comunicare intre diferitele sedii.
 
Societatea acopera toate fazele procesului de expeditie si transport de marfuri: de la preluarea comenzii pana la livrare, trecand prin faze precum preluare, consolidare, documentare, descarcare, gestiunea certificarilor, selectionarea celui mai bun transportator si un sistem de urmarire a expeditiilor, care poate fi selectionat in functie de necesitatile clientilor. 
 
Expeditiile si transportul sunt cateva din punctele forte ale Euroccoper, prin intermediul acestora fiind in masura sa asigure transporturi interne si internationale catre orice destinatie. 
 
Prin intermediul unor acorduri strategice semnate cu operatori internationali, poate asigura cele mai bune solutii de transport, fara a renunta la rapiditate si la calitate, coordonand un numar mare de expeditii de marfuri in regim de import sau export de si catre Europa, Turcia, Emiratele Arabe, Statele Unite, China etc.
 
Astazi, societatea numara peste 1.000 clienti. Printre clientii sai putem numi: La Sole, producator de lactate stocate la o temperatura controlata si Enel cu care a incheiat un contract de logistica in intreaga Romanie. Pentru Enel, societatea Euroccoper a asigurat un depozit acoperit de 6.500 mp si o platforma externa de 15.000 mp, dintre care 2.000 mp acoperiti. 
 
Din analiza trendului cifrei de afaceri, putem furniza urmatoarele date din ultimii trei ani: 
 
2011 cifra de afaceri 2.442.000 euro
 
2012 cifra de afaceri 3.269.000 euro
 
2013 cifra de afaceri 4.600.000 euro, care inseamna +40% din cifra de afaceri din 2012
 
In prezent, Euroccoper are un centru logistic la Timisoara cu 4.500 mp, cu o platforma externa de 3.000 mp, din care 1.000 mp acoperiti, la Bucuresti un depozit de 6.500mp si o platforma externa de 15.000mp din care 2.000 acoperiti, la Constanta un depozit de 2.000mp, si un depozit de 500mp, precum si birouri vamale la Timisoara, Constanta Port, Bucuresti, Arad, Halmeu (Ucraina), Moravita, Jimbolia, Portile de Fier (Serbia).
 
Structura sa este aceasta: 32 angajati in vama, 4 angajati in transporturi, 19 angajati in logistica, 5 angajati in distributie, 2 angajati in sectorul comercial, 14 angajati in administratie si management.
 
Euroccoper este unul dintre membri fondatori ai retelei Pall-Ex, care se ocupa de distributia de marfuri paletizate. Reteaua Pall-Ex a fost infiintata in 1996 in Marea Britanie si este prezenta in Romania din decembrie 2011.
 
Euroccoper ofera spatii moderne pentru depozitarea la temperatura controlata, in conformitate cu toate standardele europene si autorizate de biroul de schimburi intercomunitare de marfuri de origine animala. Are certificarea ISO 22000 pentru controlul calitatii si sigurantei produselor alimentare si utilizeaza metode HACCP, care identifica riscurile care pot afecta lantul de aprovizionare, pentru a evita contaminarea produselor sau expirarea lor inainte de termen. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement