Flanco a atras in perioada campaniei un numar mare de vizitatori in magazine, dintre care peste 60.000 au ales produsele din oferta speciala Flanco. Romanii s-au innoit de Paste cumparand produse cu beneficii multiple si cu tehnologii de ultima generatie comparativ cu electrocasnicele si electronicele detinute anterior. Televizoarele au ramas vedetele sezonului, alaturi de masinile de spalat, electrocasnicele mici, tabletele si telefoanele mobile, cadourile de Paste fiind de la an la an mult mai variate.
Obiective atinse in 2013
“Vanzarile din luna aprilie, sustinute de campania de Paste, demonstreaza faptul ca am realizat un mix bun de produse noi si promotii, care au atras consumatorii si vor contribui la atingerea obiectivelor pentru 2013” a declarat Violeta Luca (FOTO), CEO Flanco.
Target: Vanzari in crestere cu 15%
Pentru 2013 Flanco si-a propus o crestere de 15% comparativ cu 2012, cand a inregistrat vanzari de 137 mil euro si a urcat pe locul 2 in topul celor mai mari retaileri din Romania.
“Inclusiv cifrele preliminare pentru luna in curs sunt imbucuratoare si se datoreaza atat sezonalitatii pe segmentul de cooling dar si schimbarilor de produse din portofoliu, realizate chiar in preajma Sarbatorilor, cand Flanco a introdus nu mai putin de 8 game si produse premium recent lansate pe piata internationala” a adaugat Violeta Luca. “Am afirmat deseori ca Flanco este cel mai dinamic retailer din Romania si cel mai eficient jucator din piata in ceea ce priveste randamentul vanzarilor pe metru patrat de spatiu comercial. Aceste declaratii sunt sustinute de evolutia companiei, atat in ceea ce priveste cota de piata, cat si din punct de vedere vanzari. Consider ca suntem deja pe directia corecta si ca avem toate sansele sa confirmam si chiar sa depasim asteptarile privind rezultatele acestui an”, explica CEO Flanco.
De la cel mai scump Smart TV din lume (noul LG 3D Ultra HD 4K), la cel mai nou aparat foto Samsung Mirrorless NX300 (lansat pe 11 aprilie) si pana la ultima generatie de notebook-uri de la HP (HP Envy TouchSmart Ultrabook 4), oferta Flanco include acum cele mai „hot” tehnologii si cele mai noi aparate electrocasnice.
Flanco continua sa implementeze o serie de pasi importanti pentru pozitionarea strategica “Mereu peste asteptari”, pe care compania intentioneaza sa o sustina consecvent printr-un portofoliu optim de produse si servicii, reamenajarea magazinelor din retea, printr-o strategie de marketing adecvata cerintelor pietei si prin nivelul ridicat de pregatire al consultantilor de vanzari.