Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Gerovital: Locul 1 la categoria produse de ingrijire romanesti

Gerovital: Locul 1 la categoria produse de ingrijire romanesti
de la 12 Sep. 2013
Gerovital: Locul 1 la categoria produse de ingrijire romanesti Tags: gerovitalstudiiesantionbrandurifarmecdoina

Pentru al doilea an consecutiv, Gerovital se afla pe primul loc in Topul produselor romanesti de ingrijire, conform studiului desfasurat de catre compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz. Studiul a masurat preferintele consumatorilor romani si a luat in considerare gradul de incredere si implicarea emotionala fata de un brand.


„Suntem mandri ca Gerovital, o marca a inovatiei romanesti si un produs deosebit de apreciat la nivel mondial, ramane cel mai indragit brand de ingrijire”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.

„Esenta profund romaneasca a produselor noastre Gerovital si respectul  pe care-l purtam creatoarei acestuia, Prof. Doctor Ana Aslan, sunt tot atatea motive de investitii constante in pastrarea acestora la cel mai inalt nivel de calitate. Le multumim tuturor consumatorilor nostri pentru increderea pe care ne-o acorda si ii asiguram ca vom ramane dedicati acestei marci si modului in care produsele noastre le raspund asteptarilor”, a mai adaugat acesta.

De asemenea, Gerovital se afla pe locul al patrulea in topul general al celor mai puternice 50 de branduri romanesti, alcatuit de Unlock Market Research.

Alaturi de acesta, in top mai sunt prezente atat brandul Farmec, cat si Doina, unul dintre cele mai longevive si mai indragite produse ale companiei.

Acesta din urma a avut o urcare spectaculoasa de opt pozitii in top fata de anul trecut, datorita extinderilor de gama si a mentinerii calitatii si eficientei specifice produselor Doina.

Studiul Unlock Market Research s-a desfasurat pe un esantion de 1,200 de consumatori si este reprezentativ urban la nivel de regiune, impartire pe sex si varsta a populatiei de peste 18 ani. Intregul studiu poate fi citit in cea de-a patra editie a topul Biz 50 cele mai puternice branduri romanesti, cat si la adresa http://www.revistabiz.ro/50-cele-mai-puternice-branduri-romanesti-in-2013-1365.html. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement