Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Gradul de notorietate spontana si asistata inregistrat de KRUK Romania la sfarsitul anului 2013 a atins nivelul record de 35,4%

Gradul de notorietate spontana si asistata inregistrat de KRUK Romania la sfarsitul anului 2013 a atins nivelul record de 35,4%
de la 12 Feb. 2014
Gradul de notorietate spontana si asistata inregistrat de KRUK Romania la sfarsitul anului 2013 a atins nivelul record de 35,4% Tags: kruk romaniabanisumebrandingnotorietatedatorii

Notorietatea totala spontana si asistata a companiei KRUK Romania a atins valoarea record de 35,4% la finalul anului 2013, comparativ cu 16,8% in 2012. Rezultatele reflecta raspunsurile respondentilor la intrebarea de care companie de colectare creante au auzit la citirea unei liste din care putea selecta cateva companii de profil.


KRUK Romania, companie de top a industriei de management al creantelor din Romania, a implementat incepand cu toamna anului 2011 campanii de comunicare si educationale menite sa informeze persoanele cu datorii asupra pasilor simpli pe care acestea trebuie sa le faca pentru a-si solutiona problemele financiare cu care se confrunta. Aceste campanii au inceput sa dea roade si mii de romani au ales sa foloseasca solutia de colectare pe cale amiabila oferita de KRUK, prin incheierea de angajamente de plata in rate convenabile, care, astfel, le da posibilitatea sa recapete controlul asupra propriei situatii financiare.

In luna decembrie 2013, KRUK Romania a desfasurat o cercetare de piata cantitativa privind piata Serviciilor de Colectare a Creantelor din Romania, care a fost implementata de Centrul de Studiere a Opiniei Publice (CSOP). Acest studiu este parte a cercetarilor anuale de monitorizare menite sa imbunatateasca intelegerea evolutiilor pietei de management al creantelor din Romania. Studiul este reprezentativ la nivel national si s-a desfasurat prin metoda interviului fata-in-fata, la domiciliul respondentilor, pe un esantion de peste 1.000 de persoane.

Aproximativ 19,6% dintre respondenti au mentionat KRUK Romania ca fiind prima companie de management al creantelor comerciale care le vine in minte atunci cand sunt rugati sa numeasca o singura companie de profil din Romania. Astfel, gradul de notorietate al KRUK Romania generat de prima mentiune a atins valoarea de 19,6% in 2013, comparativ cu 8,2% in 2012.

De asemenea, atunci cand au fost rugati sa mentioneze prima companie de management al creantelor care le vine in minte, 26,2% dintre respondentii cu acces la internet au numit KRUK Romania, comparativ cu principalul competitor, care a fost indicat de numai 6,5% dintre respondenti. In termeni de notorietate totala, (alegere dintr-o lista de companii, raspuns multiplu), KRUK Romania a inregistrat 48,9% dintre raspunsurile acelorasi respondenti cu acces la internet, fata de numai 16,4% inregistrate de principalul competitor.

Rezultatele cercetarii au relevat cresterea continua a gradului de notorietate al companiei KRUK Romania pe parcursul ultimilor trei ani. Acest trend ascendent reflecta rezultatele campaniilor de comunicare implementate constant de Grupul KRUK. 

In timpul campaniei de comunicare desfasurate de KRUK Romania in toamna anului 2013, mixul media folosit a fost format din spoturi TV si spoturi radio, materiale advertoriale in publicatii tabloid, precum si o campanie pe internet. Astfel, a fost pentru prima data in campania de comunicare desfasurata de companie cand a fost folosit internetul. Rezultatele campaniei online au fost impresionante - peste 98.500 de accesari ale bannerelor din reteaua Google si peste 432.000 de vizualizari ale spoturilor pe YouTube, evidentiind capitalul de notorietate de care se bucura KRUK Romania in randul respondentilor cu acces la internet.

“Campaniile de comunicare desfasurate de KRUK Romania in ultimii 3 ani au avut un impact pozitiv asupra imaginii industriei de management al creantelor, dar si asupra perceptiei publicului larg privind activitatile companiilor de profil. Demersurile de comunicare intreprinse de Grupul KRUK in tarile unde are operatiuni: Polonia, Romania si Republica Ceha, vin atat in ajutorul persoanelor cu datorii, carora le faciliteaza plata datoriilor in rate, cat si in sprijinul creditorilor carora le faciliteaza recuperarea sumelor de bani datorate si reintroducerea lichiditatilor in circuitul economic”, a spus Tomasz Ignaczak, Director General al KRUK Romania.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement