Imbunatatirea proceselor comerciale si a rentabilitatii investitiei cu ajutorul aplicatiilor de recunoastere a documentelor
abbyy finereaderfisiere pdfwordprelucrare documenteeditare text
In fata unui mediu de afaceri aflat in permanenta schimbare, a concurentei acerbe si a digitalizarii intensive, companiile trebuie sa se adapteze rapid si eficient. Anumite inovatii necesita resurse considerabile (atat in timp, cat si financiare) si implica o implementare dificila. Fluxul de documente a fost intotdeauna o bataie de cap pentru lucratorii de birou. La prima vedere, poate parea o neplacere, nimic mai mult. Insa, in realitate, este o problema serioasa, care determina cheltuieli financiare semnificative.
Iata o data statistica: o firma romaneasca medie cu 50 de angajati petrece 480 (!) de ore pe an cu retastarea textelor din documentele tiparite, scanate sau fotografiate. In termeni financiari, acest lucru inseamna cel putin
8000 €. 8000 € este o pierdere absoluta si inutila de bani, ce poate fi evitata cu usurinta.
O alta problema frecventa este prelucrarea documentelor PDF. Va aduceti aminte cat timp v-a luat ultima data sa editati, transformati sau copiati anumite informatii din fisierele PDF? Si ati fost multumit de rezultat? Probabil raspunsul la aceasta ultima intrebare este ‘nu’. Nu fiti surprins: peste 2/3 din lucratorii de birou se confrunta cu probleme atunci cand prelucreaza fisiere PDF, asa ca nu sunteti singur in aceasta situatie.
Indiferent de marimea companiei sau de ramura industriala in care activeaza, acest gen de probleme este frecventa in aproape toate organizatiile. Insa exista o solutie pentru toate problemele pe care le-am mentionat – versiunea recent lansata a binecunoscutei aplicatii
ABBYY FineReader 14. Cu noul FineReader puteti prelucra toate documentele tiparite, scanate sau in format PDF in felul urmator:
1. Prelucrati fisierele PDF la fel cum o faceti cu fisierele Word. Editati textul si imaginile, dar si adauga, sterge sau rearanja pagini in documentele PDF.
2. Transformati documentele scanate, tiparite si fisierele PDF in diverse formate editabile – Word, Excel, PowerPoint etc. Acum puteti gasi, copia si edita orice informatie din text, tabele sau imagini.
3. Comparati conventiile si contractele care au formate diferite – de exemplu forma scanata, PDF sau
chiar contractele tiparite. Programul va recunoaste textul, va identifica diferentele si va evidentia toate diferentele esentiale.
Avand la dispozitie aceasta gama larga de functii, nu veti mai avea nevoie de alte aplicatii pentru anumite activitati de prelucrare a documentelor. Astfel, daca achizitionati FineReader 14, veti economisi fondurile companiei si veti avea garantia rentabilitatii ridicate a investitiei. Dar sa analizam cu atentie cifrele.
In medie, o organizatie cu 50 de angajati are nevoie de aproximativ 8 luni pentru a-si recupera investitia in ABBYY FineReader 14, rentabilitatea investitiei ajungand la 210% in 2 ani. Se intelege de la sine ca aceasta este o investitie pe termen mediu foarte rentabila. FineReader va ofera posibilitatea de a creste eficienta lucratorilor de birou, ceea ce va determina cresterea eficientei intregii companii.
Descarcati versiunea de proba a FineReader si incepeti chiar acum sa va imbunatatiti procesele comerciale si rentabilitatea investitiilor.