Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Interviu Mihaela Pascu: Despre branding, inovatie in afaceri si Wolf 25

Interviu Mihaela Pascu: Despre branding, inovatie in afaceri si Wolf 25
de la 14 Feb. 2014 Exclusiv
Interviu Mihaela Pascu: Despre branding, inovatie in afaceri si Wolf 25 Tags: ideideafacerimaria nicutarmihaela pascuwolf 25mic dejun de bucuresti

Designer de bijuterii unicat, blogger activ si fotograf pasionat, Mihaela Pascu contrazice tot ceea ce stim despre antreprenoriatul in randul tinerilor. Fara sprijin financiar din partea celor din jur, fara scurtaturi abrupte, Mihaela Pascu isi creste brandul cu rabdare si multa pasiune. A ales sa isi urmeze pasiunea, inainte de toate si o face cu maxim de originalitate si inovatie.


Ca dovada, creatiile Mihaelei Pascu au ajuns sub privirile Laurei Wass, designer new yorkez de bijuterii care a lucrat in atelierele McQueen. In timp, Mihaela si-a castigat o forta proprie de creatie, un ritm anume de lucru si o imagine clara a modului in care sa isi modeleze prezentul si viitorul.

Mai multe despre branding, despre originalitate in afaceri si despre proiectul Wolf 25 aflam chiar de la Mihaela Pascu, in cadrul unui interviu exclusiv pentru IdeiDeAfaceri:

Maria Nicutar: Ai reusit sa iti faci brandul cunoscut in cateva dintre cele mai puternice publicatii din Romania. Ai crescut doua branduri fascinante, Wolf 25 si Mic Dejun de Bucuresti. De ce anume a fost nevoie pentru a ajunge in acest punct?

Mihaela Pascu: De rabdare si de incredere. Cand nu mai aveam incredere, compensam cu rabdare si invers. Trebuie sa crezi ca o sa fie bine, trebuie sa ai incredere. Inveti in timp sa te bucuri de amandoua, in acelasi timp. Si abia atunci incepi sa avansezi si sa devii surd la nerabdarea sau neincrederea altora fata de ceea ce faci. Pasiunea pentru ceea ce fac e de la sine inteleasa.

Maria Nicutar: Cat de simplu este pentru un tanar sa intre in mediul business in contextul actual al crizei economice?

Mihaela Pascu: Nu e simplu, dar cel mai important e ca… Cititi continuarea interviului aici>>>

Jurnalist de Legislatia Muncii, Afaceri si HR

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement