Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Liebherr tinteste pozitia de lider pe piata de aparatura frigorifica premium

Liebherr tinteste pozitia de lider pe piata de aparatura frigorifica premium
de la 23 Mai. 2013
Liebherr tinteste pozitia de lider pe piata de aparatura frigorifica premium Tags: liebherrfrigidereno frostelectrocasnicevinurigermania

In primele luni ale anului curent, Marelvi, unul dintre cei mai importanti distribuitori independenti de electrocasnice din Romania, a inregistrat un rulaj similar cu cel din primele sase luni ale anului trecut si isi propune sa depaseasca pana la finele anului o cifra de afaceri de peste 40 de milioane euro.


Aproximativ 40% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentata de vanzarile de aparate frigorifice. Pe acest segment, Marelvi reprezinta din anul 2008 divizia de produse electrocasnice Liebherr pe piata locala. In prezent, brandul premium Liebherr detine peste 25% din piata electrocasnicelor frigorifice premium din Romania si este cel mai important brand din portofoliul companiei. Cu o cifra de afaceri de peste 9 miliarde de euro in 2012, Grupul Liebherr include astazi 100 de companii din intreaga lume si este unul dintre cei mai importanti jucatori in industria electrocasnicelor la nivel international, in acest domeniu producand exclusiv aparatura frigorifica. Datorita acestei specializari dezvoltate pe parcursul a peste 50 de ani in fabrica din Germania, Liebherr a ajuns sa fie recunoscut ca expert pe acest segment. In fiecare zi, peste 10.000 de aparate sunt produse in fabricile Liebherr. 

Marian Burlan (foto), Director Executiv Marelvi, foto: Manager.ro
 
"Si in Romania, am reusit an de an sa „castigam” mai mult din aceasta piata. In general, nevoia clientilor de imbunatatire a confortului personal a depasit reticenta in a cheltui anumite sume de bani. Pana la finalul acestui an, vizam vanzarea unui numar de produse Liebherr cu mult superior fata de anii anteriori, iar pentru urmatorii trei ani vizam dublarea volumului de vanzari pentru acest brand. Dorim pentru acest semestru o crestere a vanzarilor cu 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar in acest moment deja avem rezultate care sa ne indreptateasca aceste asteptari", a precizat Marian Burlan (foto), Director Executiv Marelvi. 
 
Brandul comercializeaza in Romania o gama de produse specializate in racire, incluzand frigidere de dimensiuni mici, combine si frigidere, lazi frigorifice si vitrine pentru pastrarea si temperarea vinurilor si trabucurilor, cu dispozitiv de control al temperaturii si umiditatii, precum si frigidere si congelatoare pentru uz comercial. 
 
"Estimam ca lunile iulie si august vor aduce o crestere de cel putin 10% comparativ cu aceeasi perioada din 2012, una dintre motivatii fiind faptul ca, in general, varfurile de vanzare apar in perioadele calduroase ale anului. Atunci consumatorii romani se lovesc de faptul ca anumite frigidere nu mai fac fata sau pur si simplu se evidentiaza mai mult nevoia sau dorinta de a achizitiona un frigider nou. Pe locul doi ca sezonalitate sunt perioadele premergatoare Pastelui si Craciunului cand oamenii obisnuiesc sa daruiasca si sa isi faca diverse cadouri", a completat Marian Burlan.


foto: Liebherr
 
Cel mai eficient aparat frigorific la nivel global, A+++ (-20%)
 
Tocmai pentru a servi sezonalitatii cererii de aparate specializate in racire, in aceasta primavara, Marelvi a lansat pe piata romaneasca un nou produs, situat in clasa de eficienta energetica A+++ (-20%) si considerat cel mai eficient aparat frigorific la nivel mondial. Noul produs combina eficienta cu alte beneficii in utilizare, precum tehnologia BioFresh, ce tripleaza in medie durata prospetimii alimentelor, fata de tehnologia obisnuita. Noul produs CBP(esf) 4043 a fost deja premiat cu prestigioasa distinctie PlusX Award.
 
Piata de electrocasnice din Romania, 319 milioane euro
 
Anul trecut, piata locala de electrocasnice a atins o valoare de aproximativ 319 milioane de euro, conform rapoartelor GfK. In 2013 se estimeaza mentinerea aceluiasi nivel. Chiar si in conditiile in care in prima parte a anului piata de electrocasnice a inregistrat un regres, acesta a fost compensat de o tendinta de crestere in martie si aprilie. Pana la finalul anului, specialistii estimeaza o usoara crestere, de aproximativ 2-3%, daca se mentine acest trend. 
 
"As vrea sa analizam putin si piata de electrocasnice, ca sa vedem care este situatia in acest moment; probabil stiti ca incepand cu anul 2009 aceasta piata a suferit un continuu declin, de la acel infiorator -37%, piata este intr-un continuu regres si nu da semne ca ar vrea sa se imbunatateasca. Surprinzator sau nu, in T1 2013, pe piata produselor de indelungata folosinta s-a inregistrat un +4%, care vine in special de pe piata smartphone-urilor, tabletelor; incorporabilele mici sunt in trend, undeva la 0,9% trimestrul acesta fata de cel din 2012; piata este considerata de specialisti la 319 milioane euro. Electrocasnicele mari au inregistrat o usoara scadere in T1 2013, de 2,1%, reprezentand o valoare de 58 milioane euro. In volum scaderea este ceva mai mare, discutam despre -11%; se pare ca romanii au cumparat mai putine unitati, dar de o calitate mai buna si cu un pret semnificativ mai mare. Toata lumea estimeaza o usoara crestere. Categoria "No Frost" a crescut cel mai mult, de la 15% la 19%; tot mai multi producatori de frigidere adopta tehnologia "No Frost". Alte tari din jurul nostru au o situatie si mai dramatica. Marelvi s-a infiintat in 1995 cu capital 100% romanesc. Consilierea s-a transformat incepand cu 2000 in activitatea de distributie. In 2007, Marelvi a devenit lider de piata, in 2008 a semnat parteneriatul cu Liebherr, iar 3 ani mai tarziu am semnat alte parteneriate cu alte 3 branduri. In 2012, Marelvi a ramas lider pe distributia de electrocasnice, avem patru centre logistice (Radauti, Bucuresti, Deva si Cluj), in total 11.000 mp, 100 de angajati si un parc important de autovehicule; avem 400 de clienti independenti, piata nu este in declin. Lucram cu clienti precum Flanco, eMag, Cora, Auchan, si cu producatorii mari de mobila, multi dintre ei producatori traditionali. Ne ocupam aproape de toate brandurile importante la nivel international si pe piata romaneasca; Liebherr este ca si brandul nostru, deoarece noi ne ocupam de tot ceea ce inseamna import, distributie si dezvoltare in Romania", a mai spus Marian Burlan.

 Tobias Grote, Head of Regional Sales EE and CIS Refrigerators Freezer Division Liebherr foto: Manager.ro
 
Liebherr, cifra de afaceri cu 9% mai mare in 2012
 
Anul 2012 a fost benefic pentru Grupul Liebherr. Desi dinamismul redus al economiei mondiale a avut un efect vizibil asupra vanzarilor din ultimele luni ale anului, cifra de afaceri nu a fost afectata in mod semnificativ. Grupul si-a crescut cifra de afaceri pe 2012 cu 9%, pana la 9,1 miliarde de euro. Veniturile din divizia electrocasnicelor au totalizat 890 milioane de euro, cu 5% (45 milioane euro) mai mult decat in anul precedent.
 
In 2012, veniturile Grupului Liebherr au evoluat in toate regiunile in care este prezent. O rata de crestere remarcabila s-a inregistrat in Europa de Est, unde cifra de afaceri a crescut cu aproape 150 milioane de euro (+16%), pana la peste 1 miliard de euro.
 
Pentru 2013, Grupul Liebherr estimeaza o cifra de afaceri similara cu cea a anului precedent. 
 
"Hans Liebherr a construit compania de la zero. Liebherr a fost fondata dupa al Doilea Razboi Mondial, in anul 1949. In momentul de fata, avem aproape 40.000 de angajati. In 2012, cifra de afaceri a Leibherr a atins pentru prima data mai mult de 9 miliarde de euro. In 1950, la un targ din SUA, Hans Liebherr a prezentat tehnologia de refrigerare; a continuat sa produca diferite produse in fabricile sale. Piata din Europa este cea mai importanta, dar mai sunt si altele, precum cea din SUA, Asia. In momentul de fata, Liebherr are 40 de fabrici", a declarat, la randul sau, Tobias Grote, Head of Regional Sales EE and CIS Refrigerators Freezer Division Liebherr

Galerie foto Liebherr, foto: Manager.ro













Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement