Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Logistica deficitara poate dubla costurile magazinului online

Logistica deficitara poate dubla costurile magazinului online
de la 18 Aug. 2014
Logistica deficitara poate dubla costurile magazinului online Tags: costurifluxmanagementmagazinefrisbobusiness

O logistica deficitara, tradusa prin retururi cauzate de livrari gresite, spatiul de depozitare necorespunzator sau pregatirea ineficienta a comenzilor, mareste automat costurile de operare ale magazinului online.

Potrivit reprezentantilor Frisbo, prima platforma de e-fulfillment din Romania, alegerea curierului nepotrivit, neatentia la detalii precum ambalarea produselor, depozitarea, transportarea si politica de retur pot dubla costurile de operare ale magazinului online.
 
Conform specialistilor Frisbo, atentia la tot ce tine de bucataria interna a magazinului, criteriile de alegere a partenerului logistic  si optimizarea fluxului logistic sunt esentiale pentru un business online sanatos.
 
„O logistica deficitara inseamna automat costuri crescute. Ma refer aici nu numai la retururi cauzate de livrari gresite, dar si de ineficienta in spatiul de depozitare si pregatire a comenzilor, care pot usor sa dubleze costurile de operare ale unui magazin online. Daca o comanda e pregatita in 10 minute in loc de 5, costurile sar in aer”, spune Bogdan Colceriu, CEO-ul Frisbo.
 
Prima intrebare la care trebuie sa raspunda managementul magazinului inainte de a-si alege partenerul logistic este ”cat vreau sa tin in casa si cat vreau sa externalizez”?

De cele mai multe ori, curieratul este alegerea cea mai usoara, preferata de  majoritatea  magazinelor, din avantaje evidente. Cand vine vorba, insa, de depozitare sau e-fulfillment, deja conteaza modelul de business al magazinului online.
 
”Daca magazinul opteaza sa pastreze marfa in stoc, pentru a obtine  marje mai mari, sau de timp de livrare mai mic, optiunile sunt intre a crea propriul flux logistic, de la depozitare, manipularea stocului, impachetare si livrare, sau a externaliza aceste servicii catre un e-fulfiller. Daca alege un e-fulfiller, atunci se poate concentra doar pe produse, magazin online si marketing, fara sa-si bata capul cu fluxul logistic si softurile atasate acestuia. Investitia e mai mica, iar costurile de operare sunt mai mici”, explica Colceriu.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement