Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

L'Oreal retrage brandul Garnier din China

L'Oreal retrage brandul Garnier din China
de la 08 Ian. 2014
L'Oreal retrage brandul Garnier din China Tags: chinagarnierl'orealvanzarimarci de luxproduse cosmetice l'oreal

Gigantul francez din industria produselor cosmetice L'Oreal a sistat vanzarile brandului Garnier in China, pentru a se concentra asupra altor marci, la o saptamana dupa ce rivalul american Revlon a precizat ca se va retrage de pe piata chineza, care se afla in scadere.

Compania se va concentra asupra liniilor de produse L'Oreal Paris si Maybelline New York, a precizat o purtatoare de cuvant a companiei. Aceste branduri s-au descurcat mai bine in China.
 
Piata anuala de cosmetice a Chinei ajunge la 25,9 miliarde dolari, fiind a treia din lume, potrivit Euromonitor, un grup de cercetare a tendintelor in randul consumatorilor.
 
"Pentru a ne eficientiza pozitia pe piata, am decis sa sistam vanzarea de produse Garnier in China si sa ne concentram asupra celor doua branduri-cheie: L'Oreal Paris, brandul numarul unu de produse pentru infrumusetare si Maybelline New York, marca numarul unu de machiaje in China", a spus purtatoarea de cuvant a L'Oreal.
 
L'Oreal a subliniat ca nu renunta la China, unde are o cota de piata dominanta de 17%, potrivit Euromonitor; chiar daca se dezvolta mai greu in ultima vreme, piata chineza "ramane dinamica", potrivit raportului financiar din T3 2013 al L'Oreal, publicat in octombrie.
 
"Pe masura ce ascensiunea economica a Chinei este mai lenta, brandurile incep sa isi evalueze portofoliile si sa se concentreze doar asupra celor care genereaza cea mai mare crestere", a precizat Torsten Stocker, un analist al AT Kearney.
 
Revlon, care detine brandul de cosmetice Almay si cel de lacuri de unghii Sinful Colors, doreste sa iasa de pe piata chineza, unde vanzarile sunt in scadere si a anuntat acest lucru la finele lunii decembrie 2013. In urma exit-ului, Revlon va disponibiliza 1.000 de angajati in China si va economisi 11 milioane de dolari pe an.
 
Piata chineza ramane insa profitabila pentru cele mai multe branduri occidentale. Sectorul cosmetic s-a dublat intre 2008-2012, potrivit unui raport al Fung Group, care citeaza datele Biroului National de Statistica din China.
 
Din nefericire, China dispune de o piata complexa, cu multe capcane pentru firmele straine, in timp ce scaderea economica si "lupta" autoritatilor cu raspandirea extravagantei au afectat vanzarile marcilor de lux. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement