Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Lufthansa colaboreaza cu Samsonite si Korres pentru a oferi un First Class cu stil

Lufthansa colaboreaza cu Samsonite si Korres pentru a oferi un First Class cu stil
de la 14 Mar. 2014
Lufthansa colaboreaza cu Samsonite si Korres pentru a oferi un First Class cu stil Tags: lufthansafirst classsamsoniteserviciiexperientaidei

Noua First Class de la Lufthansa se bucura de o puternica recunoastere pe plan international. Reactiile excelente primite in primele luni de la lansare de la clientii de top ai companiei au fost confirmate de premii importante. First Class de la Lufthansa si gama sa de servicii au primit 5 stele in clasamentul Skytrax, in timp ce Academia Americana de Stiinte ale Ospitalitatii (in engl. American Academy of Hospitality Sciences - AAHS), a acordat celei mai mari companii aeriene europene distinctia International 5 Star Diamond Award. Intrucat 5 stele sunt echivalentul calitatii de varf si al confortului si serviciilor de prima clasa, aceste premii promit pasagerilor o experienta de calatorie extraordinara. In curand, acest lucru va fi valabil nu numai pentru First Class, ci si pentru intreaga oferta Lufthansa.

”Obiectivele stabilite pentru 2014 vor reprezenta cea mai importanta initiativa Lufthansa pe partea de servicii din ultimii ani. Alaturi de instalarea in aeronavele noastre a celor mai moderne cabine pentru toate clasele, proces care a fost deja demarat, vom demonstra si mai mult ca suntem o gazda excelenta, care intelege in profunzime principiile ospitalitatii si ale serviciilor de calitate”, a spus Jens Bischof, Membru al Consiliului Executiv al Lufthansa German Airlines insarcinat cu atributii de Vanzari, Produs si Marketing, in cadrul targului ITB de la Berlin.
 
Cele mai importante imbunatatiri din 2014 se vor concentra mai ales pe Business Class. Pasagerii se vor simti mult mai rasfatati, multumita serviciilor personalizate si flexibilizarii acestor procese, in general. Serviciul de la bordul aeronavelor lung-curier va fi imbunatatit o data cu introducerea unui serviciu exclusivist, pe care-l va avea numai Lufthansa, cu scopul de a le oferi pasagerilor senzatia ca se afla intr-un restaurant de top. Noile aspecte vor fi testate in aceasta vara si, daca vor avea succes, vor fi implementate pe toate zborurile pe distante lungi incepand cu anul 2015. De asemenea, instalarea noilor interioare Business Class pe flota alocata zborurilor lung-curier va fi finalizata pana in vara lui 2015. In total, 7.000 de fotolii care se transforma in paturi confortabile full-flat vor fi instalate pe cele 106 aeronave de cursa lunga.
 
Din august 2014, trusele de produse utile oferite la Business Class vor fi imbunatatite. Noul kit a fost dezvoltat in parteneriat cu Samsonite si va include produse de ingrijire personala de la marca greceasca premium Korres. Noile produse de ingrijire personala sunt realizate exclusiv din ingrediente active din plante de cea mai buna calitate, pentru ca originile Korres se regasesc in cea mai veche farmacie homeopata din Atena. Elementele deja instalate in toalete vor fi de asemenea imbunatatite.
 
Pentru noua clasa Premium Economy, Lufthansa a proiectat un fotoliu de foarte buna calitate, care asigura un confort mai bun si cu pana la 50% mai mult spatiu comparat cu alte fotolii din aceasta clasa. Calitatea preparatelor culinare disponibile in meniu va fi superioara celei de la Economy Class, iar vesela de portelan va fi un detaliu important. In plus, Pasagerii Premium Economy vor putea lua cu ei un al doilea bagaj de cala gratuit. Biletele vor putea fi achizitionate incepand cu luna mai, iar primul zbor este programat pentru noiembrie. Primul tip de aeronava care va fi echipat cu noua clasa, va fi Boeing 747-8. Instalarea Premium Economy va fi finalizata pana la finalul lui 2015, atunci cand flota lung-curier a Lufthansa va avea un total de 3.600 de fotolii.
 
Incepand cu aceasta vara, membrii HON Circle, clientii Senator si pasagerii First si Business Class vor avea mereu prioritate la toate zborurile catre destinatii intercontinentale si la anumite destinatii europene. Asadar, pasagerii premium vor putea sa treaca mult mai rapid prin controlul de securitate.
 
Pana la finalul acestui trimestru, Lufthansa va asigura vizitatorilor Business Lounge o gama mai larga de optiuni in materie de preparate culinare si bauturi. Noile meniuri vor include mai multe optiuni proaspete si va exista intotdeauna o alternativa pentru vegetarieni. De asemenea, si meniul de mic-dejun va fi extins, in timp ce la orele de varf, pentru a se evita supraaglomerarea restaurantului, pasagerii vor putea opta pentru preparate tip ready-to-eat, precum diferite sortimente de sandwich-uri. De asemenea, etichetarea produselor alimentare va fi mai clara, astfel incat pasagerii care au alergii sau intolerante sa poata identifica mai usor optiunile cele mai potrivite pentru ei.
 
Serciviile de transfer pasageri disponibile in aeroporturile din Frankfurt si Munchen vor fi imbunatatite. Pentru o experienta de calatorie mai relaxanta, personalul va intampina pasagerii si ii va  asista la sorirea cu autobuzul si la intrarea in zona de sosire, iar pasagerii premium se vor bucura se servicii speciale la sosire. De asemenea, semnalizatoarele vizuale din zona de sosire vor fi imbunatatite pentru a-i ajuta pe pasageri sa gaseasca cu usurinta calea spre zborul de transfer.
 
De la 1 aprilie, pasagerii de la toate clasele vor avea la dispozitie mult mai multe optiuni de divertisment. Vor fi disponibile de doua ori mai multe filme. In plus, acestia se vor putea bucura de mai multe dintre filmele de mare succes si filmele clasice populare, alaturi de o gama mai mare de filme clasice moderne care va include hiturile cinematografice din ultimii ani. Acest lucru este posibil datorita instalarii unui nou sistem de divertisment in-flight care stabileste noi standarde in termeni de performanta. Peste 100 de filme in 8 limbi, mai multe filme regionale pentru pasagerii din tarile vorbitoare de limba araba sau din India, China si Japonia - acestea sunt numai cateva dintre principalele performante ale noului sistem de divertisment.
 
In ceea ce priveste oferta TV, Lufthansa pune la dispozitia pasagerilor sai o gama de peste 200 de programe, oferind cele mai interesante documentare si chiar si mai multe seriale internationale de televiziune. Colectia extinsa de muzica include peste 300 de CD-uri si se concentreaza pe cele mai populare categorii de rock/pop, cele mai cunoscute hituri si muzica clasica, dupa preferintele pasagerilor. 
 
In curand, Lufthansa va oferi pasagerilor sai de pe zborurile pe distante medii o gama larga de filme, seriale TV, muzica, jocuri si informatii. Produsele disponibile in Lufthansa WorldShop pot fi comandate pentru livrare la domiciliu prin intermediul portalului gratuit, chiar de pe scaun. Destinatiile obisnuite din reteaua Lufthansa care beneficiaza de noua oferta includ statele CIS, destinatiile din Orientul Mijlociu si Africa de Nord. Pentru a folosi aceste servicii, pasagerii trebuie doar sa se conecteze prin wi-fi  la serverul de infotainment de la bord folosind laptopul, tableta sau smartphone-ul propriu. Din vara, 20 de aeronave Airbus A321 vor beneficia de solutia BoardConnected dezvoltata de Lufthansa Systems.
 
”Personalul va avea un rol esential in modul in care se vor imbunatati calitatea serviciului si experienta de calatorie a pasagerilor nostri. Pentru a continua imbunatatirea calitatii serviciiilor si a ospitalitatii, valorificam priceperea, creativitatea si ideile bune ale membrilor personalului Lufthansa”, conchide Bischof.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement