Mamaia, in continuare cea mai cautata destinatie interna a romanilor
mamaiaturism
Turistii romani in cautare de all-inclusiv au inceput sa prefere Grecia (54%), in dauna Bulgariei si Turciei (ambele 31%).
Destinatia interna cea mai vanduta ramane, in continuare, statiunea Mamaia, conform rezultatelor unui sondaj realizat de TravelTech News in randul companiilor de turism din Romania.
Litoralul romanesc in general s-a vandut vara aceasta in proportie de 80,3%, se arata in raportul preluat de
Agerpres.
Zonele montane au atras mai putin public in agentiile de turism, inregistrand doar 11% din vanzari.
Mamaia se mentine in topul aprecierilor, obtinand 52% din preferintele agentilor care vand vacante in tara.
Turismul extern si-a schimbat trendul clasic al all-inclusive-ului, aducand Grecia in fruntea clasamentului aprecierilor, cu 54%.
Pe locurile doi si trei, la foarte mica distanta una de cealalta, se afla Bulgaria si Turcia, cu 31%, respectiv 27,4%.
Spre deosebire de rezultatul obtinut in cazul companiilor aeriene, in care increderea agentiilor de turism se polariza in jurul TAROM, situatia turoperatorilor se prezinta altfel.
Existenta pe piata a un numar ridicat de turoperatori, competitia este foarte stransa.
Christian Tour a primit cele mai multe voturi de incredere, insumand 17% din total.
La o distanta de 4 procente se afla agentia Paralela 45, iar locul al treilea este ocupat de Cocktail Hollidays, cu 10,8%.
Foto: Wikipedia.