„In 2012, am inregistrat o crestere a portofoliului de clienti, un rol important avandu-l programele de discount-uri si fidelizare a partenerilor. In plus, fata de 2011, am introdus in portofoliul nostru doua categorii de produse din gama FMCG, respectiv guma de mestecat si tigari, care se pliau pe nevoile clientilor nostri, motiv pentru care am reusit sa depasim cifra de afaceri inregistrata in 2011”, a explicat Ramona Szenasi, Manager E-charge din cadrul Mobile Distribution.
„Piata de distributie de produse prepaid a ramas in linii mari la nivelul anului 2011, inregistrand o scadere pe segmentul de cartele de reincarcare cu 14%, datorata in principal ofertelor si gratuitatilor oferite de cei trei operatori de telefonie mobila”, a mai precizat reprezentantul Mobile Distribution. Evolutia pietei locale de profil in 2012 a fost sustinuta in schimb de cresterea cu 35% a vanzarilor si activarii pachetelor cu numar inclus.
In ceea ce priveste valoarea reincarcarilor din 2012 realizate de Mobile Distribution, aceasta s-a mentinut la o medie de 5,25 euro pentru o incarcare, peste 75% dintre incarcarile de cartele valorice realizate anul trecut fiind in valoare de 5 euro.
In prezent, Mobile Distribution colaboreaza cu peste 6.000 de clienti la nivel national, iar pentru 2013, compania isi propune majorarea portofoliului de clienti cu 50%. In plus, reprezentantii companiei estimeaza pentru acest an si cresterea cu 20% a cifrei de afaceri pe segmentul de reincarcari electronice, prin distribuirea de terminale speciale de incarcare electronica in reteaua proprie de parteneri.
„Faptul ca am devenit importatori directi ai terminalelor de incarcare electronica pe care le distribuim partenerilor nostri ne permite sa tintim si alte categorii de clienti, avand posibilitatea de a oferi serviciul de incarcare electronica in si mai multe puncte de vanzare la nivelul intregii tari”, a adaugat Ramona Szenasi.
Unul dintre principalele avantaje ale incarcarilor electronice este deblocarea lichiditatilor, partenerii nemaifiind nevoiti sa achizitioneze si astfel sa investeasca bani in cartelele fizice prepaid. Pentru a suplimenta avantajele financiare oferite companiilor partenere, Mobile Distribution se concentreaza pe derularea de programe de plati si discout-uri atractive. In prezent, compania desfasoara o campanie promotionala cu peste 1.500 de premii.
„Mecanismul promotiei Mobile Distribution presupune cumularea unui numar cat mai mare de puncte de catre clienti, prin cresterea numarului de incarcari electronice, precum si a valorii comenzilor. Astfel, cu cat sunt plasate mai multe comenzi, cu atat companiile partenere au mai multe sanse de castig”, a precizat Ramona Szenasi.
Tot pentru incurajarea incarcarilor electronice in randul consumatorilor, Mobile Distribution a lansat anul trecut platforma online de incarcari electronice www.incarca.ro, in prezent, valoarea medie a unei incarcari fiind de 5 euro, similara cu valoarea incarcarilor realizate in mediul offline.
„Ca si in mediul offline, in mediul online vom incerca sa rasplatim clientii recurenti si sa incurajam vizitatorii incarca.ro sa ne devina clienti. In prezent, ne pregatim de Valentine’s Day si recompensam fiecare incarcare cu cate o cana cadou. Cu siguranta, pe parcursul anului 2013 vom avea oferte speciale pe anumite produse, tombole si alte surprize”, a incheiat Ramona Szenasi.