Dupa castigarea premiului, Ericsson Romania a continuat sa tina legatura cu echipa Adonis si, in urma mai multor intalniri si schimburi de idei, au colaborat la extinderea capabilitatilor aplicatiei. Astfel, varianta actualizata permite atat cartografierea locurilor unde se pot face donatii sau voluntariat, cat si a locurilor frumoase din Bucuresti.
Aplicatia Urban Hero in noua sa forma a fost utilizata de peste 150 de angajati Ericsson in cadrul unui teambuilding de responsabilizare urbana, menit sa atraga atentia asupra problemelor cu care se confrunta Bucurestiul, dar si a locurilor care merita vazute in capitala. Pe parcursul unei zile, angajatii Ericsson au facut peste 800 de rapoarte, sesizand mai multe aspecte problematice ale orasului, de la mobilier stradal deteriorat, semne de ciculatie lipsa pana la masini sau cladiri abandonate si gropi in asfalt. In acelasi timp, angajatii companiei au folosit si noile capabilitati ale aplicatiei pentru a cartografia locuri unde se poate face bine precum cantine pentru saraci, asociatii de voluntariat sau aziluri si centre care primesc donatii, dar si parcuri, bijuterii arhitectonice sau spatii culturale din Bucuresti. Acestea din urma au fost cu atat mai importante pentru angajatii Ericsson cu cat noua versiune a aplicatiei le-a permis sa puna pe harta proiectele caritabile si de voluntariat in care sunt implicati, facandu-le astfel vizibile si pentru alte persoane interesate sa faca bine.
„Am fost foarte bucurosi sa aflam ca o aplicatie din Romania a castigat locul al treilea la competitia desfasurata de Ericsson la nivel international, cu atat mai mult cu cat este o platforma potrivita unui centru urban modern, in plina dezvoltare, asa cum este si Bucurestiul, si care poate contribui la responsabilizarea oamenilor care locuiesc aici”, a spus Giovanni Dalla Vedova, Head of Sales Ericsson Romania & Moldova. „Discutand cu echipa Adonis, am inceput sa ne gandim la potentialul ascuns al aplicatiei, acela de a actiona, de a gasi solutii la probleme si de a evidentia aspectele pozitive care exista intr-un oras. Impreuna, am gandit o versiune actualizata a Urban Hero care include o categorie numita Reports for Good si care permite cartografierea institutiilor unde se pot face donatii sau actiuni de voluntariat si a zonelor frumoase din capitala. Colegii mei au petrecut o zi intreaga testand noile capabilitati ale aplicatiei si au fost absolut incantati de posibilitatea de a face cunoscute cauzele care sunt importante pentru ei, dar si locurile din oras care le plac”, a mai adaugat acesta.
„Ca dezvoltatori, nu ne dorim nimic mai mult decat sa ne imbunatatim aplicatiile pe care le cream si sa le adaptam cerintelor utilizatorilor,” a explicat Ancu Radu, Business Development Manager Adonis Software. „Tocmai de aceea, ne-am bucurat sa colaboram cu Ericsson si sa adaugam noi capabilitati acestei aplicatii de care suntem mandri. De la inceput, Urban Hero a fost gandita ca o unealta de crowdsourcing pentru a aduna si organiza problemele existente dintr-un oras. In acelasi timp insa, un oras are mai multe fatete si este important sa nu uitam de aspectele pozitive, care, in Bucuresti mai ales, ar trebui promovate mai puternic.” Aplicatia Urban Hero este disponibila gratuit in Google App Store si se poate accesa
aici.