pastel comunica pentru kika si in 2014
kikapastelbusinessmagazinedecoratiunimobilier
pastel continua si in 2014 colaborarea cu kika, unul dintre cei mai mari clienti din portofoliu sau. Dupa un an in care a creat pentru kika experiente de brand pe o gama variata de servicii de comunicare, de la PR si evenimente pana la gestionarea conturilor de Social Media, agentia a convins ca poate aduce solutii eficiente pentru kika si pe zona de digital.
Astfel, in urma unei licitatii organizate la inceputul acestui an, pastel a castigat batalia ideilor creative de online in fata altor doua agentii, preluand si contul de digital al retailerului de mobila kika pentru 2014.
“Am descoperit in echipa pastel, pe langa profesionalism, multa creativitate, deschidere si dinamism. Nicio provocare nu a fost prea mare, niciun deadline nu a fost prea scurt. Am comunicat excelent cu intreaga echipa, am implementat proiecte frumoase si ne-am dat seama ca nu sunt doar un partener de business ci si un partener de drum. De aceea, am ales sa continuam in 2014 alaturi de pastel, apeland la si mai multe servicii.” a declarat Lars Lund, Country Manager kika Romania.
“Prin natura categoriilor de produse comercializate, kika face parte zi de zi din viata consumatorilor sai, fiind un brand pe care il asociezi cu ideea de acasa. Tocmai de aceea, inca de anul trecut, strategia de comunicare pe care ne-am focusat a fost aceea de a aduce brandul si mai aproape de consumatori. Ne propunem sa continuam in aceasta directie, atat in ceea ce priveste proiectele din zona de PR si evenimente, cat si pe partea de digital, pe care am preluat-o cu mult entuziasm.” declara Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy, pastel. “Ne dorim sa crestem vizibilitatea brandului kika in mediul online, acolo unde consumatorii isi petrec mare parte din timp, si sa ducem numele kika si mai mult in zona de brand social. Avem idei indraznete pe care abia asteptam sa le punem in practica. Vi le vom dezvalui pe parcursul anului, pe masura ce le vom implementa.” a incheiat Ioana Mucenic.
kika este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni din Europa.
Pornita ca o afacere de familie, in 1910, astazi business-ul kika cuprinde o retea de 72 de magazine, avand un portofoliu de peste 50.000 de articole.