Paul Olteanu, trainerul care da tonul in Branding Personal

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Paul Olteanu, trainerul care da tonul in Branding Personal Paul Olteanu, trainerul care da tonul in Branding Personal
de Maria Nicutar la 12 Feb. 2014 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
paul olteanuparticiparebranding personalsesiunehotel crowne plaza bucurestiseminarii

Branding Personal... un subiect esential pentru profesionistii de pretutindeni. Discutam despre eforturile de a-ti scoate in evidenta si de a-ti valorifica la maxim abilitatile si competentele. Este un domeniu imposibil de neglijat, mai ales in prezent, cand nu mai conteaza doar ce ai in CV, ci modul in care iti promovezi imaginea.

Si daca vrem sa invatam totul despre Branding Personal, unul dintre cei mai eficienti traineri este Paul Olteanu, expert care a livrat peste 5000 de ore de training, coaching si consultanta in domenii precum psihologia comunicarii, carisma, branding personal si discurs public in fata unor publicuri de pe toate meridianele (Europa, America  si Asia). Pe lista sa de clienti se regasesc organizatii precum BCR, BRD, Cosmote, Cartoon Network, Ernst&Young, Heineken, Petrom.

 
Mai multe despre Branding Personal aflam chiar de la Paul Olteanu, in cadrul unui interviu exclusiv pentru Manager.ro:
 
Maria Nicutar: Esti unul dintre cei mai importanti traineri din domeniul branding-ului personal. Esti fondatorul Inoveco Energy, ai contribuit la lansarea primei Universitati Alternative din Romania. Ai foarte multe realizari la activ, intr-un timp foarte scurt. Ziua ta are tot 24 de ore?

Paul Olteanu: Macar de as putea sa le folosesc pe toate 24 la maxim. 
Cred ca realizarile despre care vorbesti sunt undeva la intersectia dintre pasiune (pentru ce fac), noroc (de oameni potriviti in momente potrivite) si perseverenta. Si apropos de perseverenta, trec la a doua ta intrebare.
 
Maria Nicutar: Cat de bine sunt promovate in Romania conceptele de branding personal, charisma, discurs public, psihologia comunicarii?   

Paul Olteanu: Prea putin din pacate. 
 
Va invit la o ecuatie simpla. Ne petrecem undeva la 13-15 ani in scoala, invatand generic vorbind “meserie”. De orice fel ar fi ea. Iar la final, dupa toti anii astia, asteptam sa fim platit pentru ce stim sa facem (in cazul fericit, in care chiar stim sa facem ceva).
 
Nicaieri nu invatam un adevar simplu si dureros: de capacitatea noastra de a comunica, de a prezenta si de a ne reprezenta depind de cele mai multe ori reusitele noastre personale si profesionale. Si asta e valabil peste tot in lume, in aproape orice industrie.
 
Maria Nicutar: Branding Personal a devenit un domeniu de interes clar pentru profesionistii de pretutindeni. Cat de important este sa stii sa te promovezi in prezent? 

Paul Olteanu: Inainte sa poti lucra cu cineva, oricat de competent este, trebuie in primul rand sa stii ca exista, corect? Deci raspunsul la intrebare e banal: comunicarea personala este extrem de importanta.
 
Nu putem sa lucram, sa cumparam de la, sau sa angajam oameni care nu stim ca exista.
 
Mai mult, in lumea si in contextual economic in care ne aflam noi, oamenii sunt bombardati cu oferte, informatii si candidati din toate partile. Inplicit, asta face efortul diferentierii si remarcarii personale mult mai complex. Si aici intervine brandingul personal si abilitatile de comunicare personala. 
 
Maria Nicutar: Abilitatile de branding personal se invata si se exerseaza in timp. Care sunt eforturile pe care trebuie sa mizam pentru a le dobandi si pentru a le utiliza in avantajul nostru?

Paul Olteanu: Depinde de la persoana la persoana si de la obiectiv la obiectiv. 
In unele cazuri efortul este de a genera notorietate. Alte ori, cand persoana este deja cunoscuta (in nisa sa, sau in general), efortul este de focusare functionala – sa devina clar in mintea publicului tinta cu ce se ocupa si pentru ce poate sa fie platita persoana in cauza. Si asa mai departe.
 
In orice caz, brandingul personal este un proces complex care integreaza toti constructorii perceptuali: vestimentatie, discurs, comunicare nonverbala, prezenta online, etc.
 
Maria Nicutar: Care sunt pasii esentiali pentru a-ti cladi un brand solid?

Paul Olteanu: 
 
In termini extrem de simplii:
 
Claritate – defineste clar si limpede despre ce vrei sa fii in mintea oamenilor
Consistenta – adu valoare cu ce faci si devino util (preferabil indispensabil) publicului tau tinta.
Constanta – persevereaza suficient de mult cat sa ramai in mintea oamenilor
 
Maria Nicutar:  La fel cum un brand se poate dezvolta, la fel poate sa intre in declin. Care sunt greselile care duc la declinul brand-ului personal?

Paul Olteanu: 
 
Ponderea oamenilor care nu se preocupa de brandul lor este, din pacate, ridicata. Totusi, in randul celor care o fac, cel mai des am intalnit problema ambiguitatii. Adica, incapacitatea de a isi focusa universul profesional sufficient de mult cat sa devina limpede pentru publicul tinta cu ce se ocupa.
 
Asta se intampla si pentru ca noi traim intr-un context educational in care invatam inca de mici ca trebuie sa fim de nota 10 la tot. Si ca mai mult e mai bine.
 
Din pricina asta, ca adulti, in loc sa ne propunem sa fim cei mai buni la X si sa comunicam asta despre noi, clamam ca facem X,Y,Z si W… si de cele mai multe ori, publicul tinta nu mai intelege nimic. 
 
Focusarea este unul din cele mai grele exercitii in branding personal.
 
Maria Nicutar: Ai lucrat cu foarte multi clienti mari, precum BCR, Cosmote, Heineken, Petrom. Ai mai mult de 5000 de ore de training si coaching la activ. Cum arata viitorul brandului Paul Olteanu? 

Paul Olteanu: Clar, constant si consistent sper eu :)
 
Anul acesta ma intereseaza sa livrez cat mai multe seminarii de Process Communication Model – o teorie de personalitatea permiata, utilizata la NASA si in pregatirea discursiva a presedintilor americani (Ex. Bill Clinton). Are aplicabilitati impresionate si in branding personal, comunicare publica si vanzari, adica exact in domeniile care ma intereseaza cel mai tare.
 
Pe data de 28 februarie, la Bucuresti, Paul Olteanu va sustine prima editie a Atelierului de Branding Personal. Este evenimentul de marca al anului 2014, o ocazie perfecta pentru profesionistii care doresc sa isi consolideze un brand memorabil, o imagine puternica. Este atelierul care te ajuta sa devii constient de propria valoare si pregatit sa valorifici fiecare oportunitate care te ajuta sa devii o autoritate in domeniul tau de referinta.


 
Data: 28 februarie 2014
Locatie: Hotel Crowne Plaza Bucuresti, Bdul Poligrafiei nr. 1
Lector: Paul Olteanu
 
Program:
 
15.45 – 16.00 Intampinarea participantilor
16.00 – 17.00 Sesiunea 1
17.00 – 17.15 Pauza 
17.15 – 18.15 Sesiunea 2
18.15 – 18.30 Pauza 
18.30– 19.30 Sesiunea 3
 
Limita de participare: 50 de persoane
 




Sa aveti succes in tot ce faceti!
Maria Nicutar


 
Jurnalist de Legislatia Muncii, Afaceri si HR

Ultimele NOUTATI

Ghidul angajatorului. De ce este vitala monitorizarea timpului de lucru al salariatilor?
Companii

Ghidul angajatorului. De ce este vitala monitorizarea timpului de lucru al salariatilor?

today19 Mar. 2024
Primii speakeri anuntati la GPeC SUMMIT 20-21 Mai & start la inscrieri in programul GPeC Proficiency
Comunicate

Primii speakeri anuntati la GPeC SUMMIT 20-21 Mai & start la inscrieri in programul GPeC Proficiency

today19 Mar. 2024
Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii
Financiar-Bancar

Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii

today19 Mar. 2024
Marea teapa cu masini electrice: la teste s-a aflat ca autonomia reala e  si cu o treime mai mica decat cea promisa de producatori
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Marea teapa cu masini electrice: la teste s-a aflat ca autonomia reala e si cu o treime mai mica decat cea promisa de producatori

today19 Mar. 2024
In Romania muncesc in jur de 5 milioane de oameni, peste 1,2 milioane sunt bugetari
Economie

In Romania muncesc in jur de 5 milioane de oameni, peste 1,2 milioane sunt bugetari

today19 Mar. 2024
Diferite tipuri de notebook-uri si avantajele acestora
Stiri IT 2022, Tenhologie si Gadgeturi, Telefoane Mobile

Diferite tipuri de notebook-uri si avantajele acestora

today18 Mar. 2024
Eficienta fertilizarii in vitro (FIV) pentru cuplurile infertile
Sanatate

Eficienta fertilizarii in vitro (FIV) pentru cuplurile infertile

today18 Mar. 2024
Instalarea de camere de supraveghere in firma, decizia unui adevarat manager
Stiri IT 2022, Tenhologie si Gadgeturi, Telefoane Mobile

Instalarea de camere de supraveghere in firma, decizia unui adevarat manager

today18 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii
Financiar-Bancar

Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii

today19 Mar. 2024
Marea teapa cu masini electrice: la teste s-a aflat ca autonomia reala e  si cu o treime mai mica decat cea promisa de producatori
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Marea teapa cu masini electrice: la teste s-a aflat ca autonomia reala e si cu o treime mai mica decat cea promisa de producatori

today19 Mar. 2024
In Romania muncesc in jur de 5 milioane de oameni, peste 1,2 milioane sunt bugetari
Economie

In Romania muncesc in jur de 5 milioane de oameni, peste 1,2 milioane sunt bugetari

today19 Mar. 2024
Diferite tipuri de notebook-uri si avantajele acestora
Stiri IT 2022, Tenhologie si Gadgeturi,...

Diferite tipuri de notebook-uri si avantajele acestora

today18 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x