Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

PayPoint face publice planurile sale de viitor privind consolidarea portofoliului modalitatilor de plata

PayPoint face publice planurile sale de viitor privind consolidarea portofoliului modalitatilor de plata
de la 20 Mai. 2014
PayPoint face publice planurile sale de viitor privind consolidarea portofoliului modalitatilor de plata Tags: paypointevenimentelansarelondraceoviitor

Grupul PayPoint anunta trei noutati importante prin care isi consolideaza pozitia de lider de piata in domeniul platilor.


PayPoint anunta fuziunea dintre diviziile sale de plati online si plati mobile, ce au functionat anterior sub denumirile PayPoint.net si PayByPhone. Noua companie se numeste PayPoint Mobile and Online. Aceasta combina vasta expertiza a PayPoint.net in domeniul platilor online cu intelegerea amanuntita a consumatorilor de catre PayByPhone, in calitate de furnizor al uneia dintre cele mai populare modalitati de plati mobile. PayPoint Mobile and Online furnizeaza solutii ce acopera intreaga experienta de cumparare, din momentul in care consumatorul initiaza tranzactia, pana la procesarea platii. 

Cu birouri deschise in Londra, Bath, Welwyn Garden City, Paris, New York si Vancouver, noua companie are deja 7 milioane de consumatori inregistrati pentru serviciile sale mobile si proceseaza plati in valoare de aproximativ 5 miliarde de lire sterline anual.

Dan Salmons, Managing Director al PayPoint Mobile and Online, a declarat: „Consumatorii doresc ca experienta unei plati mobile sau online sa fie cat mai comoda, simpla si lipsita de complicatii. Ca atare, multe organizatii realizeaza subit ca au nevoie de solutii de plata sofisticate, care pot tine pasul cu schimbarile rapide inregistrate in tehnologie, in comportamentul consumatorilor si legislatie.

Combinand expertiza noastra inegalabila in domeniul platilor mobile si online, suntem in masura sa gestionam plati pe intregul traseu aplicatie – banca, permitand diverselor companii sa raspunda cat mai eficient nevoilor legate de plati. Platforma noastra modulara ne permite sa dezvoltam rapid o paleta larga de solutii pentru diverse sectoare, de la energie pana la transport in comun, jocuri online sau servicii financiare. Credem ca suntem intr-o pozitie speciala: o companie de plati ce intelege consumatorii si, totodata, o companie de servicii mobile ce intelege platile.” 

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania a declarat: „De la lansarea in Romania, PayPoint si-a consolidat pe plan local pozitia de principal operator de plati in numerar si incarcare electronica prin puncte de retail, pozitie care ne onoreaza. Intrarea pe segmentul platilor online si mobile reprezinta insa una din prioritatile noastre in viitorul apropiat, domenii in care ne vom face cu siguranta simtita prezenta. Dat fiind portofoliul diversificat al modalitatilor de plata disponibile la nivelul Grupului PayPoint, vom capitaliza si in Romania aceasta expertiza pentru a ne consolida pozitia de specialisti in plati.’’

PayPoint Mobile and Online va juca un rol esential in eforturile Grupului PayPoint de a procesa plati prin cat mai multe canale. PayPoint deja permite efectuarea de plati in numerar prin reteaua sa de 36.000 de puncte de plata in retail din Marea Britanie, Irlanda si Romania. Combinand reteaua de comercianti parteneri ce accepta plati in numerar cu noua divizie Mobile and Online, PayPoint va permite organizatiilor partenere sa ofere consumatorilor o modalitate comoda de a alege cand, unde si cum sa cumpere si sa plateasca, fie ca e vorba de mobil, online sau canale traditionale de retail.

Printre primele metode de utilizare ale noilor servicii integrate se numara cea pentru Contoarele Inteligente de energie sau gaz din Marea Britanie, permitand furnizorilor de energie sa le ofere pentru prima data consumatorilor posibilitatea de a alege o modalitate de plata comoda, fie ca este vorba de numerar, plati mobile sau online.  

Un studiu efectuat pentru Grupul PayPoint releva faptul ca un numar din ce in ce mai mare de consumatori solicita metode diversificate pentru efectuarea platilor. Cercetarea efectuata de Centre for Economics and Business Research (CEBR) a aratat ca platile non-card non-cash (ce includ platile de pe dispozitive mobile) vor creste de la 9.3% din totalul tranzactiilor in momentul de fata, la 19.6% pana in 2019 si comerciantii vor avea de castigat daca accepta metodele de plata preferate de consumatori, in loc sa restrictioneze aceste canale. 

Studiul a aratat ca cea mai puternica preferinta pentru cumparaturile de pe dispozitive mobile o au tinerii, insa nu numai acestia. O treime din cei cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani au cumparat bunuri si servicii folosind un dispozitiv mobil dupa ce au vazut o oferta sau o reclama. Totodata, aproximativ o cincime din consumatorii cu varste de peste 55 de ani au declarat ca ar face cumparaturi cu ajutorul unui dispozitiv mobil.

Scot Corfe, Managing Economist, CEBR, a adaugat: “Companiile nu isi mai permit sa limiteze optiunile de plata disponibile consumatorilor. Studiul nostru a demonstrat faptul ca, indiferent de varsta sau experiente, oamenii vor sa faca plati rapid si simplu si vor cumpara din alta parte daca nu le sunt satisfacute asteptarile.”

Conex fuziunii diviziilor de plati mobile si online, PayPoint a anuntat, de asemenea, reimprospatarea identitatii de grup, menite sa reflecte noua pozitionare a companiei in contextul consolidarii portofoliului modalitatilor de plata. Toate diviziile PayPoint plc vor adopta un nou logo, gandit sa functioneze optim pe toate canalele; acest logo va oferi o identitate moderna si dinamica grupului, avand la baza imaginea traditionala folosita pana acum in retail. Comunicarea noii identitati catre consumatori se va realiza in timp, urmand sa fie introdusa pe piata in decursul acestui an printr-o noua aplicatie mobila de la PayByPhone. Momentan, nu exista niciun plan in viitorul apropiat pentru schimbarea materialelor promotionale din magazine.

Intr-o conferinta ce s-a desfasurat la evenimentul de lansare din Londra, Dominic Taylor, CEO-ul PayPoint plc a declarat: “Consumatorii doresc convenienta, indiferent daca e vorba de flexibilitate in a alege cum fac o plata sau de usurinta cu care functioneaza o aplicatie mobila. Vrem sa ne asiguram ca oferim partenerilor nostri sansa de a impartasi aceste optiuni, mai departe, consumatorilor lor, fara sa fie nevoiti sa construiasca platforme noi sau sa le explice acestora modul de functionare. Ne aflam intr-o pozitie unica prin care putem oferi consumatorilor servicii complete prin mai multe modalitati de plata.”


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement