Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Pentru al patrulea an consecutiv, HEINEKEN sustine comunitatile locale, investind peste 1.3 milioane RON in dezvoltarea lor

Pentru al patrulea an consecutiv, HEINEKEN sustine comunitatile locale, investind peste 1.3 milioane RON in dezvoltarea lor
de la 12 Aug. 2014
Pentru al patrulea an consecutiv, HEINEKEN sustine comunitatile locale, investind peste 1.3 milioane RON in dezvoltarea lor Tags: heineken romaniacomunitatitargu murescontributieresponsabilitate socialaafaceriproiecte

HEINEKEN Romania a investit pana in prezent peste 1.3 milioane RON in comunitatile locale, prin programul HEINEKEN pentru Comunitati, realizat in parteneriat cu Asociatia CSR Nest. Programul este dedicat sustinerii si dezvoltarii comunitatilor locale din cele patru orase in care HEINEKEN este prezenta cu cate o fabrica: Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Targu Mures si are o contributie pozitiva in societate si mediu.


Programul se deruleaza sub forma unui concurs de proiecte depuse de ONG-urile locale, scopul acestora fiind de a raspunde nevoilor reale ale comunitatii respective. In urma unui proces de evaluare se aleg proiectele castigatoare din fiecare comunitate locala. Acestea primesc finantare din partea HEINEKEN Romania, iar implementarea lor este supravegheata si evaluata de Asociatia CSR Nest.
 
Primii 3 ani, in cifre:
 
In primele trei editii ale programului HEINEKEN pentru Comunitati, compania a investit peste 1 milion RON in 20 de proiecte locale castigatoare, care au avut mai mult de 287.000 de beneficiari totali si care au implicat peste 800 de voluntari. 
 
Editia 2014:
 
Anul acesta, valoarea totala a finantarilor proiectelor castigatoare este de 320.000 RON. Spre deosebire de editiile anterioare, cand ONG-urile erau invitate sa se inscrie cu proiecte pe orice teme, anul acesta ele au depus proiecte care sa raspunda anumitor prioritati specifice pentru fiecare dintre orasele in care se desfasoara programul. Prioritatile au fost identificate impreuna cu reprezentanti ai societatii civile, autoritatilor publice locale si mass media locale, in cadrul unor sesiuni de consultari. Aceste prioritati sunt: cultura-turism, educatie, cetatenie activa, dezvoltare comunitara sau mediu. Scopul acestei noi abordari este ca programul ”HEINEKEN pentru Comunitati” sa raspunda cat mai bine nevoilor din comunitate.
 
In urma unui proces de evaluare a proiectelor inscrise in cea de-a patra editie a programului ”HEINEKEN pentru Comunitati”, un juriu format din reprezentanti ai HEINEKEN si ai Asociatiei CSR Nest a desemnat cinci organizatii neguvernamentale castigatoare, cate una din fiecare oras, cu exceptia Targu Mures, unde au fost desemnati doi castigatori, intrucat ambele proiecte raspund foarte bine nevoilor din comunitate si acopera doua din cele trei prioritati stabilite pentru acest oras.
 
Asociatia Civicum Voluntaris, cu proiectul – ”Civi-mateca” (Constanta). Scopul proiectului este acela de a contribui la educarea civica a noii generatii de copii si adolescenti constanteni prin metode care sa le dezvolte gandirea creativa si critica, spiritul concurential, implicarea, solidaritatea si responsabilitatea.

Pro Civica Oltenia, cu proiectul – ”Impreuna pentru o Craiova mai sigura” (Craiova). Proiectul isi propune sa implice activ cetatenii si tanara generatie din orasul Craiova, in procesul decizional si de gasire a solutiilor pentru reducerea numarului de accidente in trafic, intr-un oras marcat de un numar ridicat de accidente rutiere.

Asociatia Pro Nicolesti Ciuc, cu proiectul – ”Primul pas, un salt inainte” (Miercurea Ciuc). Acesta isi propune formarea unei comunitati puternice in localitatea Nicolesti, prin crearea unei atitudini civice pro-active a membrilor comunitatii si participarea tuturor generatiilor la activitatile cotidiene. Obiectivul va fi realizat prin crearea unui centru comunitar care va oferi o serie de activitati impartite pe toate categoriile de varsta.

Asociatia Career Pass, cu proiectul – ”StudACTIV” (Targu Mures). Proiectul isi propune ca studentii din universitatile targumuresene sa fie mai bine pregatiti pentru piata muncii, sa inteleaga mai bine cerintele acesteia pentru momentul cand vor intra in campul muncii si sa ia decizia optima pentru alegerea traseului profesional, la momentul  absolvirii studiilor universitare.

Fundatia Buckner, cu proiectul – ”Elita in trafic” (Targu Mures). Acesta isi propune sa ajute tinerii din mediul liceal sa inteleaga faptul ca indisciplina manifestata in trafic duce la tragedii ce pun in pericol nu numai persoanele care cauzeaza accidentele rutiere, ci si oameni nevinovati, fie ei soferi, biciclisti, motociclisti sau pietoni.

Proiectele castigatoare din acest an primesc cate un grant in valoare de 80.000 RON, cu exceptia castigatorilor din orasul Targu Mures, care vor primi un grant in valoare de 40.000 RON fiecare. Suma obtinuta este destinata implementarii programului conform calendarului stabilit de finantator. Implementarea proiectelor are loc intre 15 iulie 2014 – 1 februarie 2015, sub atenta monitorizare din partea finantatorului.

”In cei patru ani de desfasurare ai programului de responsabilitate sociala ”HEINEKEN pentru Comunitati” am reusit sa aducem o contributie pozitiva comunitatilor locale si sa participam activ la dezvoltarea acestora. Ne-am propus sa crestem eficienta proiectelor cu fiecare editie si sa identificam cat mai bine nevoile fiecarei comunitati, iar prin extinderea programului in toate comunitatile in care HEINEKEN este prezenta cu o fabrica si cresterea nivelului calitativ al proiectelor depuse spre finantare, consider ca ne-am atins aceste obiective”, a declarat Sergiu Sebesi, presedintele Asociatiei CSR Nest.

 „Cred cu tarie ca avem misiunea de sustine comunitatile in care ne desfasuram activitatea, raspunzand activ la nevoile acestora. A construi o afacere sustenabila inseamna a da inapoi comunitatii care te gazduieste si care iti permite sa te dezvolti. Sunt mandru ca am ajuns la a patra editie a programului HEINEKEN pentru Comunitati si ca acesta este apreciat la nivel local, reusind sa raspunda unor nevoi reale”, afirma Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement