Petrolistii fac eforturi sa atraga clientii: Unelte de gradina, de vanzare in benzinarii
mol romaniagerber bear gryllsfiskars
MOL Romania a lansat o campanie promotionala care permite achizitia de produse originale Gerber Bear Grylls si Fiskars, destinate activitatilor in natura si amenajarii gradinii.
Alimentand la MOL, clientii care participa la promotia ce se deruleaza in perioada 15 iulie - 20 octombrie, beneficiaza de o reducere de pana la 55% fata de preturile recomandate in benzinarii, potrivit unui comunicat de presa.
MOL Romania a lansat o campanie pentru perioada vara - toamna 2013, in cadrul careia ofera clientilor produse dedicate activitatilor in natura si pentru amenajarea gradinii, la preturi speciale.
“Din cercetarile pe care le-am efectuat in randul clientilor nostri a reiesit cat de ridicate sunt asteptarile acestora cu privire la produsele care sa fie incluse intr-o promotie sezoniera. Ca intotdeauna, le propunem acum o solutie unica pe piata: produse utile, de cea mai buna calitate si care se potrivesc cu destinatiile lor de petrecere a timpului liber. Este pentru prima data cand produsele marca Gerber Bear Grylls sunt disponibile pe intreg teritoriul Romaniei, in magazinele retelei de benzinarii MOL. Clientii nostri pot cumpara produsele incluse in campania promotionala cu o reducere de pana la 55% fata de preturile recomandate ”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL Romania.
Pentru fiecare achizitie de minimum 25 de lei de carburant sau produse si servicii din magazin, clientii MOL Romania vor primi cate o eticheta. Etichetele aplicate pe cuponul promotional pot fi utilizate pentru a obtine reduceri de pana la 55% la produsele Fiskars si Gerber din promotie.
De asemenea, punctele acumulate pe cardul de fidelitate Multibonus pot fi folosite pentru plata produselor, in loc de numerar.
"Suntem prima companie petroliera din Romania care recompenseaza fidelitatea clientilor prin intermediul unui program de loialitate: MultiBonus. Astfel, ne rasplatim clientii care ne raman alaturi cu oferte unice si avantajoase, care sa se ridice la standardele lor inalte", a subliniat Camelia Ene. "Suntem foarte bucurosi sa fim parteneri in derularea acestui proiect. Este pentru prima data cand uneltele de gradina Fiskars si foarfecii din sortimentul Fiskars Menaj, categorii active in piata de mai bine de 10 ani, sunt pezentate alaturi de produsele outdoor Gerber intr-o campanie care prin anvergura, vizibilitate si acoperire teritoriala ne permit sa ajungem mai aproape de utilizatorii pasionati ", a declarat Mihaela Vidan, Country Sales Manager Fiskars pentru Romania.
Foto: MOL.