Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Philips intrevede o revenire a diviziei sale de echipamente medicale

Philips intrevede o revenire a diviziei sale de echipamente medicale
de la 22 Iul. 2013
Philips intrevede o revenire a diviziei sale de echipamente medicale Tags: philipsrevenireechipamente medicaleprofitvenitcrestere

Philips a precizat ca numarul de comenzi in cadrul diviziei sale de echipamente medicale-cea mai importanta in privinta vanzarilor si profiturilor-a crescut cu 7%, datorita lansarii de noi produse. Compania este mai optimista in privinta evolutiei in 2013.

Grupul olandez din domeniul echipamentelor medicale, al electrocasnicelor, corpurilor de iulimnat si al accesoriilor pentru casa isi pastreaza estimarile pentru acest an, dupa doi ani de disponibilizari si investitii modeste. 
 
"Privind in perspectiva, spre a doua jumatate a lui 2013, suntem ingrijorati de incertitudinile economice globale; totusi, ramanem in grafic in privinta estimarilor financiare pentru acest an", a declarat CEO-ul Philips, Frans van Houten. 
 
"In divizia medicala, comenzile au crescut cu 7%, fiind sustinute de lansarea unor noi produse si castigarea unor clienti", a adaugat van Houten.
 
In aprilie, van Houten a avertizat cu privire la perspectivele diviziei de healthcare, mai ales la nivelul SUA, tinand cont de incertitudinile legate de cheltuielile guvernamentale si reformele sistemelor de sanatate. 
 
Rivalul Philips in sectorul medical, General Electric (GE), a raportat o crestere cu 5% a profiturilor in al doilea trimestru - totusi, divizia sa medicala nu a inregistrat o ascensiune a veniturilor, acestea ramanand la acelasi nivel; comenzile de echipamente medicale in SUA au crescut cu 9%, fata de anul trecut. 
 
Van Houten a precizat in aprilie ca ii va instiinta pe investitori, cu privire la noile targeturi financiare si strategia pe care o va urma Philips in urmatorii ani, in data de 17 septembrie. 
 
Philips a inregistrat un profit net in al doilea trimestru financiar de 317 milioane euro, in crestere de la 102 milioane euro, valoare obtinuta in aceeasi perioada a anului anterior. 
 
Vanzarile trimestriale au crescut cu 3% la  5,65 miliarde euro, Philips inregistrand o crestere pe pietele emergente, printre care China, Rusia si America Latina. 
 
Analistii unui sondaj comandat de Reuters estimau ca Philips va obtine un profit de 262 miliarde euro si vanzari de 5,596 miliarde euro. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement