CallPoint New Europe are un portofoliu de 16 clienti, printre care Orange, Cosmote si Romtelecom, care genereaza o treime din afacerile companiei. De la 93 de salariati, cati avea in 2010, CPNE a crescut la 226 de angajati.
Potrivit Financiarul, in industria call-center-urilor din Romania lucreaza 20.000 de oameni, in peste 200 de companii. Majoritatea acestor firme au cel mult 50 de angajati.
Ultimele NOUTATI
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Pensie militara de serviciu anticipata partiala - pensionarul are drept de munca in domeniul privat?
Cresterea numarului de posturi de conducere in institutiile publice - CONDITII
Declaratia privind situatia de trezorerie: intocmire, depunere si model oficializat de MF
CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata
Stagiul militar si vechimea in munca. Poate fi luat in calcul la stabilirea zilelor de concediu?
Vanzarea tigarilor electronice catre minori, interzisa prin lege
Te-ar putea interesa si