Piata cupoanelor de reduceri a depasit 18 milioane de euro in 2011
piatacupoane de reduceriredutti.ro. manichiurikindle
Piata cumparaturilor de grup din Romania a inregistrat o crestere spectaculoasa in 2011, in conditiile in care peste 350.000 de utilizatori au cumparat produse si servicii in valoare de peste 18 milioane de euro, potrivit unei analize realizate de Redutti.ro pe toate cupoanele de reduceri vandute de site-urile de acest tip existente in Romania.
In ianuarie 2011, vanzarile din acest sector se ridicau la numai 1,7 milioane de lei.
Potrivit analizei, in 2011 s-au facut 45.000 de manichiuri prin vouchere de reduceri si doua milioane de minute de masaj. Totodata, au mers la munte in Romania circa 60.000 de persoane, 20.000 la mare, 24.000 in Italia si 16.000 in Bulgaria. De asemenea, 6.000 de persoane au vizitat Parisul, iar 4.000 Venetia. Prin aceste sistem au fost vandute anul trecut 684 de tablete Kindle.
Analiza Redutti arata ca 50.000 de romani au fost la stomatolog cu voucher de reduceri, 22.000 de persoane si-au verificat vederea, iar 240.000 de persoane au mancat la restaurant.
Romanii au cumparat cupoane de reducere prin intermediul site-urilor si la salile de fitness - 28.000 de persoane. De asemenea, 11.500 de persoane au fost la biliard, 8.000 au inceput cursuri de dans, iar 20.000 de masini au fost spalate cu vouchere cumparate prin intermediului site-urilor de acest gen. In plus, in 2011, au fost facute 6.000 de revizii auto.
Dintre cei peste 3.000 de parteneri ai anului 2011, 62% au rulat cel putin doua oferte, pe cand 30% au ofertat de cel putin cinci ori.
Compania
Fokus Digital Services, din care face parte
Manager.ro, opereaza propriul site de reduceri business-to-business (B2B),
BusinessDiscount.ro.
Via Agerpres