"Anul 2010 a inregistrat o crestere spectaculoasa in mobile marketing pe toate fronturile: mult mai multe campanii de comunicare prin sms, o dublare a promotiilor cu inscriere prin sms, campanii de mobile web, aplicatii pentru telefonul mobil lansate de companii din zona financiara si din retail, primele campanii care au folosit coduri QR", a declarat Dan Virtopeanu, manager general al Voxline Communication.
Potrivit specialistilor, SMS-ul ramane cea mai folosita metoda in marketingul pe mobil. Pe locul doi in preferintele marketerilor se situeaza aplicatiile destinate celularelor. Mobile web-ul va fi in continuare usor ignorat de promoteri, dar lucrurile se vor dezgheta rapid.
Ultimele NOUTATI
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Detasarea salariatului - STATUL in care se platesc contributiile sociale
Peste 6.000 de participanti la cursurile organizate de ANOFM in primele trei luni din 2024
Te-ar putea interesa si