Propaganda Brand New semneaza noua identitate vizuala pentru mezelurile Meda
medapropagandaconsumatorinumai bunemarfacompanii
MedaProd'98 S.A., compania autohtona producatoare de mezeluri cu o traditie de peste 15 ani pe piata romaneasca de profil, si-a propus sa-si reorganizeze anul acesta portofoliul de produse. Compania a renuntat la vechile branduri-gama Medalis si Numai Bune, produsele comercializate sub aceste denumiri fiind pastrate sub un singur brand, Meda. De aici nevoia unei noi identitati vizuale a gamei, tema care a revenit agentiei Propaganda Brand New.
Directia strategica a plecat de la doua adevaruri. Pe de o parte, vorbim despre mezeluri – o categorie in care consumatorii fac selectia in functie de gust, prospetime si calitatea produsului. Pe de alta parte, vorbim despre produsele Meda care au doua caracteristici majore: continut bogat de carne si ingrediente care le dau o savoare aparte.
Prin urmare, noua identitate vizuala, dezvoltata de Propaganda Brand New, a fost construita exact in jurul acestor atribute – gust, prospetime, calitate – exploatate in designul noilor etichete si al materialelor de semnalizare la raft.
“Am imbinat elementele retro cu cele moderne, pentru a obtine un design curat si minimalist, cu detalii care sugereaza prospetime – packshotul cu produsul si frunze verzi – dar care sa faca si pofta. Linia simpla, clara, precum si utilizarea celor doua tonuri contrastante, puternice (rosu, auriu) pe fundalul alb sporesc vizibilitatea produsului la raft, transmit ideea de prospetime si imprima consumatorului notiunea de calitate superioara. Stilul grafic urmareste accentuarea caracteristicilor brandului, precum si evidentierea acestuia in multitudinea de produse din categorie.” spune Alexandru Lazareanu, Designer Propaganda Brand New.
„Meda are o perceptie de calitate superioara in piata si ne-am dat seama ca acesta este vectorul de imagine pentru cele doua branduri gama (Medalis si Numai Bune). Consumatorii cereau crenvursti Meda, nu Medalis sau Numai Bune. Am luat decizia de a consolida totul sub un singur brand, MEDA, si am regandit pozitionarea: gustos, proaspat, din carne. De aici noul slogan Meda – „Tot ce-i mai gustos din carne”. Am lucrat foarte bine cu agentia, inca de la inceput. Am testat vizual propunerile in conditii reale atat in magazine mici de cartier cat si in magazine mari din lanturi IKA. Dupa ce am stiu exact modelul pe care vom merge a inceput munca laborioasa pentru cele 155 de etichete/pachete freshpack, cu peste o suta de retete de produs, fiecare cu ingredientele proprii. Noua identitate vizuala se comunica firesc in POSM-uri, in colantari de magazine, in decorare auto transport marfa si in site-ul companiei, www.medaprod.ro.” spune Mihai Dinculescu, Brand Manager Meda Prod.