Campania publicitara lansata de Cola isi propune sa cucereasca persoanele cu varste cuprinse intre 20 si 40 de ani. Foloseste mesajul "Imposibilul devine posibil", introdus in 2009 si tagline-ul "Gust grozav de Coca-Cola, Zero zahar."
Prin aceasta campanie, Coca Cola doreste sa contracareze succesul lui Pepsi Max, care detine o cota de piata de 6%, fata de 3,3%, cat are Cola Zero. Volumul vanzarilor de Coca Cola Zero nu a depasit 3,6% din piata in 2010, scrie brandrepublic.com.
Ultimele NOUTATI
Ce trebuie sa faci daca ti-a expirat permisul de conducere: reguli 2024
Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ministerul Muncii - evolutia tehnologica nu va duce la pierderea de locuri de munca
MODIFICARI legislative recente, cu implicatii asupra incetarii CIM - Stiti sa le aplicati corect?
Ce declaratii fiscale au termen de depunere joi, 25 aprilie 2024
ANAF vrea sa extinda lista bunurilor cu risc fiscal ridicat: iata noile categorii de produse!