Reforma in serviciile express ale Postei Romane: Din nume de serviciu, PrioriPost devine brand de operare
posta romanaprioripostbrandcurierat rapidcresterepotential
Prioripost, cel mai cunoscut serviciu de curierat express al Postei Romane, devine brand de operare al CNPR pe piata serviciilor de curierat, incepand cu luna iunie a acestui an. Lunar, Prioripost gestioneaza un volum de ordinul sutelor de mii de expedieri, deservind mii de clienti - persoane fizice si companii.
Prioripost – marca inregistrata a CNPR - face parte din portofoliul actual de servicii al Sucursalei de Servicii Express din cadrul Companiei Nationale Posta Romana, alaturi de Ultrapost, Express Mail Service si Skypak.
Transformarea Prioripost in brand de operare presupune un proces complex. Printre schimbarile efectuate in acest proces de transformare, Prioripost pregateste lansarea in acesta vara de noi servicii competitive atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru persoanele juridice.
Infrastructura operationala si
organigrama Prioripost vor fi adaptate pentru a face posibila indeplinirea noilor servicii la cele mai ridicate standarde calitative si in cele mai eficiente conditii. De asemenea, Prioripost are in vedere lansarea in aceasta luna a unui website propriu.
Badescu: Vreau ca PrioriPost sa redevina „prima optiune” pentru cei care au necesitati de expediere in regim de curierat rapid
”Schimbarile nu se vor opri aici, insa este mai bine sa facem lucrurile consistent si la timpul potrivit. Asadar, transformarea Prioripost este doar primul pas dintr-o serie de schimbari importante pe care intentionam sa le ducem la bun sfarsit in cadrul Sucursalei de Servicii Express din Posta Romana. Conform planului in baza caruia am fost mandatat sa conduc acest proiect, imi doresc ca PrioriPost sa redevina „prima optiune” pentru clientii care au necesitati de expediere in regim de curierat rapid si sa reprezinte pentru Posta Romana ceea ce reprezinta, de exemplu, DHL pentru Deutsche Post”, a declarat Octavian Badescu, Director al Sucursalei de Servicii Express a CNPR.
Strategia de transformare a Prioripost in brand de operare si introducerea de noi servicii vizeaza, pe de o parte, valorificarea intr-o mai mare masura a unui atu greu replicabil in piata: infrastructra postala. Pe de alta parte, reliefeaza potentialul de crestere pe care il prezinta piata „CEP” (Courier, Express & Parcels) - piata de curierat rapid domestic si international, informeaza comunicatul de presa al companiei.