Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Rogalski Damaschin Public Relations anunta finalizarea procesului de rebranding

Rogalski Damaschin Public Relations anunta finalizarea procesului de rebranding
de la 05 Aug. 2013
Rogalski Damaschin Public Relations anunta finalizarea procesului de rebranding Tags: rogalski damaschin public relationslogoculorilogodialogagentii

"Good advocates" este promisiunea pe care Rogalski Damaschin Public Relations o face astazi clientilor, brandurilor, companiilor, consumatorilor, institutiilor, autoritatilor si comunitatilor din Romania.

Rogalski Damaschin Public Relations anunta finalizarea procesului de rebranding printr-o pozitionare ce introduce o viziune noua asupra PR-ului. Agentia isi propune sa introduca in practica si limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemneaza o comunicare militanta, onesta si creativa de natura sa genereze continut valoros si rezultate pozitive atat pentru companii, cat si pentru consumatori.

Astfel, misiunea agentiei este sa creeze un impact social si economic pozitiv prin idei care inspira schimbarea in bine. In acelasi timp, Rogalski Damaschin Public Relations lanseaza provocarea de a demonstra ca este posibil ca prin comunicare intreaga comunitate sa evolueze, intr-o perioada in care consumatorii au asteptari din ce in ce mai mari de la branduri, companii, lideri.
 
Conceptul “good advocacy” se bazeaza pe o buna cunoastere a prioritatilor si aspiratiilor publicului din Romania, prin utilizarea unor instrumente proprii ale agentiei, printre care se numara “T.O.P.I.C” (cercetarea si analiza tendintelor, opiniilor, perceptiilor, influentelor si convingerilor publice)   “Auditul Reputatiei” sau “Scorul de influenta al liderilor de opinie”. Totodata, sub noua viziune, agentia se structureaza in doua arii de specialitate: consumer PR, coordonata de Alina Damaschin, in calitate de Creative Leader, si corporate PR, divizie coordonata de Eliza Rogalski, in calitate de Strategy Leader.
 
Noua identitate vizuala stilizeaza elementele din vechiul logo: scara - simbolul curiozitatii si al urcusului disciplinat - sprijinita de un nor, simbol al creativitatii, al ideilor si al imaginii de ansamblu. Culorile care compun noul logo marcheaza pe de o parte continuitate cu traditia care a consacrat agentia in cei 6 ani de activitate, violetul fiind simbolul energiei si al inspiratiei, si pe de alta parte viziunea asupra viitorului, culoarea aquamarine adaugata in noua identitate fiind simbolul transparentei si al dialogului.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement