Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Salesforce intra pe piata romaneasca

Salesforce intra pe piata romaneasca
Salesforce intra pe piata romaneasca Tags: saleforcesalesforce.combrinelcompaniiservicesucces

Salesforce.com si Brinel anunta o alianta strategica pe piata romaneasca, pentru eficientizarea afacerilor printr-un management performant al relatiei cu clientii.


Solutiile pe platforma Salesforce.com ofera companiilor posibilitatea de a proiecta si folosi in Cloud aplicatii personalizate, inclusiv baze de date, analize in timp real, instrumente de integrare si solutii de mobilitate.

Clientii si partenerii din toata lumea au construit mai mult de 170.000 de aplicatii pentru a-si conduce eficient afacerea, prin optimizarea proceselor de logistica, brand management, facturare, conformitate si multe alte domenii esentiale afacerii.


Brinel continua orientarea strategica catre „Everything as a service”, domeniul sau cu cea mai mare crestere in  anul 2013 si isi adauga in portofoliu solutia CRM numarul 1 in lume, pentru a sprijini mai bine companiile  in eforturile lor de crestere si modernizare a activitatilor.

"Cerintele din piata precum mobilitatea si disponibilitatea,  au transformat fundamental nevoile clientilor. Acum suntem mai aproape de afacerea lor prin parteneriatul cu Salesforce.com, cea mai inovativa companie din lume. Aducem noi standarde de performanta si va ajutam sa pozitionati clientii in centrul preocuparilor dumneavoastra. Satisfactia clientilor defineste succesul pe piata, 94% dintre clientii Salesforce ar recomanda aceasta solutie altor clienti. Rolul Brinel este de a replica acest succes in Romania", a declarat Marcel Borodi, CEO Brinel.

Conform studiului “A vision for growth 2014” pentru Romȃnia, 78% din companii considera ca isi bazeaza succesul pe satisfactia clientilor, 80% din companiile intervievate doresc sa introduca noi produse pe piata, 32% sa deschida noi piete, dar, indiferent de cresterile prognozate pentru 2014, 56% dintre companii considera ca fara un instrument inovativ nu vor putea sa-si mentina clientii. In concluzie, aplicarea instrumentelor de tip CRM va deveni un standard utilizat in orice industrie de catre orice companie.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement