Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

SAP a intrat in top 20 companii din lume dupa valoarea de brand

SAP a intrat in top 20 companii din lume dupa valoarea de brand
de la 24 Mai. 2013
SAP a intrat in top 20 companii din lume dupa valoarea de brand Tags: sapcompaniisolutiibusinessclientitehnologie

SAP AG, liderul mondial pe piata de solutii software de business, s-a clasat pe locul al 19-lea in topul celor mai valoroase 100 de branduri globale, realizat de agentia de cercetare Millward Brown Optimor. SAP a urcat 3 pozitii in acest top fata de anul trecut si a inregistrat o crestere cu 34% a valorii de brand. Totodata, SAP a inregistrat cea mai mare crestere a valorii de brand dintre companiile din categoria “Tehnologie” aflate pe primele 20 de pozitii ale clasamentului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.


SAP ocupa cea mai ridicata pozitie dintre brandurile care au sediul in Europa continentala (inaintea BMW, Deutsche Telecom sau Louis Vuitton) si a fost identificat ca fiind unul dintre brandurile cu cea mai rapida dezvoltare, datorita cresterii cu 259% a valorii de brand inregistrata intre 2006 si 2013. In ultimul an, valoarea brandului a crescut cu 34%. Spre comparatie, Oracle s-a clasat pe locul 36 anul acesta, in scadere cu 9 pozitii, si a inregistrat o scadere de 11% a valorii de brand.

In categoria „Tehnologie”, SAP ocupa locul 5, fiind devansat doar de Apple, Google, Microsoft si IBM. Acest lucru este cu atat mai remarcabil cu cat cele mai multe branduri din categoria „Tehnologie” nu au inregistrat fluctuatii prea mari.

De asemenea, SAP a fost evaluata ca fiind una dintre cele mai responsabile companii, fapt ce sta la baza unei reputatii bune. Performanta inregistrata de SAP anul acesta a coincis cu mutarea accentului de pe cresterea eficientei clientilor pe dezvoltarea business-urilor acestora. Aceasta schimbare a fost cu atat mai evidenta in cazul tehnologiei in-memory computing, asigurata de platforma analitica SAP HANA.

„Schimbarea imaginii brandului SAP din ultimii ani, reputatia companiei dar si implicarea acesteia pentru a furniza solutii si tehnologii care ajuta clientii sa isi dezvolte afacerile au contribuit la acest rezultat remarcarabil” a declarat Valentin Tomsa, director general SAP Romania.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement