SAP Romania lanseaza pe plan local solutiile Hybris
sap romaniavanzariomni-commercecompaniiromaniahybris
SAP Romania, subsidiara locala a SAP AG (NYSE: SAP), lanseaza pe plan local solutiile Hybris, lider mondial in furnizarea de tehnologii pentru e-commerce, vanzari multi-channel si managementul datelor si al comenzilor. In prezent, dupa ce compania a finalizat achizitia in toamna anului trecut, Hybris beneficiaza de inovatiile SAP din domeniul cloud, Big Data si al mobilitatii, evoluand in continuare ca una dintre cele mai moderne platforme pentru omni-commerce disponibile pe piata.
Noile obiceiuri de consum si cumparare ale clientilor impun companiilor furnizarea de informatii consistente si consolidate in timp real pe toate canalele de vanzare, atat online, cat si pe retelele sociale, pe dispozitivele mobile, in magazin, sau in relatia cu partenerii sau distribuitorii.
In acest sens, clientul din era internetului asteapta mai mult decat simpla prezenta online a produsului, iar vanzatorii nu trebuie sa trateze separat toate aceste canale de vanzare, ci sa le integreze intr-o platforma unitara, pentru a avea o viziune completa asupra clientilor, produselor si comenzilor, indiferent de unde vine, unde se proceseaza si unde se finalizeaza comanda. Astfel platforma de omni-commerce oferita de Hybris ajuta la unificarea tuturor canalelor de vanzari pentru a oferi companiilor dar si clientilor o vedere de ansamblu unitara.
„Acest model a fost deja adoptat de mai multe companii mari la nivel mondial, din domenii precum productie, retail, distributie sau telecomunicatii. Acestea au raportat vanzari online cu 38% mai mari si o crestere cu 18% a cosului mediu de cumparaturi. De asemenea, rata de conversie a crescut cu 29% in urma implementarii platformei Hybris omni-channel. Cu siguranta acest model va deveni in cel mai scurt timp modelul de afaceri pentru viitor”, a explicat Valentin Tomsa, Director General SAP Romania.
Mai mult, in functie de noile tehnologii aparute, precum mobile si social media, companiile sunt nevoite sa isi adapteze strategiile tinand cont de avantajele integrarii canalelor de vanzare si de nevoile consumatorilor, care se schimba in permanenta. Acest lucru devine deja vizibil – potrivit studiilor, peste 56% dintre companii vor sa investeasca in platforme scalabile pentru e-commerce, iar 46% urmeaza sa faca acest lucru in urmatorii doi ani.
„Noua paradigma in vanzari a fost deja adoptata de companii care activeaza si pe plan local, acestea utilizand solutiile Hybris pentru a-si dezvolta afacerea si a beneficia de avantaje precum flexibilitate, scalabilitate, excelenta in serviciile pentru clienti si un management eficient al datelor despre clienti. Avem incredere ca modelul omni-commerce va fi adoptat de tot mai multe companii din Romania”, a mai spus Valentin Tomsa.