Site-urile de reduceri raman o industrie pestrita: Iata patania unui cititor Manager.ro
site-uri reducerigrouponmanager.roanpc
La sectiunea de comentarii a articolului "Site-urile de reduceri Groupon sau LivingSocial fac mai mult rau decat bine?", o cititoare a publicatiei Manager.ro povesteste experienta neplacuta pe care a avut-o cu un site de acest gen din Romania. Publicam acest comentariu intr-un articol de sine statator deoarece suntem interesati sa aflam daca si alte persoane au trecut prin situatii similare.
Ne puteti scrie despre experientele neplacute pe care le-ati avut cu site-urile de reduceri la adresa de e-mail
adrian.popa@manager.ro. Atunci cand vom strange suficiente mesaje de la cititori, vom publica o analiza mai mare.
Faptul ca se intampla lucruri urate in aceasta industrie si consumatorii nu sunt tratati cu respect este evident. Va prezentam mai mai jos o serie de articole publicate pe Manager.ro:
Iata comentariul cititoarei "diana":
"In data de 9 ianuarie 2012 am facut comanda pe site-ul MyDeals.ro pentru o masuta de laptop, in valoare de 45 de lei. Dupa diverse convorbiri cu furnizorul, a ramas ca masuta sa imi fie livrata in data de 13 aprilie 2012. Am vorbit cu dansul in repetate randuri si am inteles ca au fost niste probleme cu fabricarea acestor masute, insa am fost de acord intr-un final sa astept.
Astazi l-am contactat din nou pe furnizor si mi-a comunicat faptul ca eu nu am platit niciunul din voucherele de reduceri pentru masute, prin urmare nu poate face livrarea.
Astfel, dupa patru luni de asteptare, masuta nu mi-a ajuns, din cauze externe, care au legatura cu proasta gestionare a lucrurilor, si nici banii nu mi s-au returnat.
Am incercat sa ii contactez pe cei de la MyDeals la numarul de telefon disponibil pe site, insa nu mi s-a raspuns. Urmatorul pas a fost reclamatia la Protectia Consumatorului pentru frauda si nerespectarea obligatiilor de plata.
Eu, ca si client, consider ca trebuia sa fiu anuntata din timp de nerespectarea platilor, ca sa pot lua masurile care se cuvin, insa nu am fost contactata in aceasta privinta. Ba mai mult, nu mi se raspunde nici la e-mailuri. Cu siguranta a fost prima si ultima oara cand fac o comanda de pe acest site. NU IL RECOMAND deoarece neseriozitatea este dusa la cote maxime!
Neavand absolut niciun raspuns timp de patru luni referitor la comanda mea - e-mailurile au fost ignorate cu desavarsite, nimeni nu raspunde la acel telefon, dimpotriva, mi se respinge apelul -, ultima solutie a fost reclamatia la ANPC! Am fost astazi la Agentie cu toate dovezile impotriva acestui site. Am postat si pe Facebook pe pagina lor la Facebook.com/MyDeals.ro toate reclamatiile mele, insa mi-au fost sterse!
Imi voi recupera banii chiar de-ar fi sa merg pana in panzele albe si le voi face pe internet publicitatea pe care o merita... NU trebuie sa mai acceptam atata nesimtire crasa si bataie de joc!
Cei de la ANPC mi-au dat dreptate si deja au inceput procedurile! Aceste tepe incredibile trebuie sa dispara. Conditiile generale de vanzare a acestor vouchere nu numai ca sunt incomplete, dar sunt si ambigue.
Va invit sa faceti reclamatie la ANPC, acesta fiind primul pas. Eu deja am facut acest lucru si am prezentat toate dovezile: copii de ecran ale voucherului, copii de ecran ale conditiilor de achizitionare a voucherelor, date despre firma, extras de cont care reprezinta dovada platii.
Am luat legatura cu furnizorul caruia nu i s-au platit niciunul din aceste vouchere si i-am solicitat o declaratie, deoarece sunt hotarata sa merg si mai departe in demersurile mele. Reamintesc faptul ca nu numai e-mailurile si apelurile sunt ignorate cu desavarsire, dar reclamatia mea facuta pe Facebook a fost stearsa, prin urmare exista cineva care are timp sa citeasca toate aceste lucruri! Astfel de tepari trebuie sa dispara odata pentru totdeauna!"