„Experienta de opt ani de care SmartPoint dispune in comunicarea businessurilor online ne-a ajutat in identificarea celor mai potrivite modalitati de a promova eficient cea mai mare platforma de freelancing online din lume pe cele doua piete est-europene, Romania si Serbia. Cresterea de 6,5 ori a numarului de inscrisi in primul trimestru din 2013 in raport cu media inscrierilor lunare din ultimele trei trimestre din 2012 este un rezultat foarte bun si califica proiectul cu Elance drept una dintre cele mai eficiente campanii dezvoltate in ultimii ani”, declara Catalin Patrasescu (foto), Managing Partner SmartPoint.
Elance a intrat in portofoliul SmartPoint in ianuarie 2013, dupa un pitch organizat pe piata romaneasca in ultimul trimestru din 2012. Campania de comunicare pentru cresterea numarului de companii si de freelanceri din Romania inscrisi pe platforma Elance, care a inceput in luna ianuarie, a avut un impact important in evolutia numarului de nou inregistrati, atat freelanceri, cat si companii. In primele trei saptamani dupa inceperea campaniei, aproximativ 6.600 de freelanceri romani s-au inscris pe platforma, atingand nivelul total de inscrieri realizat pe tot parcursul anului 2012. In primul trimestru din acest an, pe platforma online figurau aproximativ 25.500 de freelanceri romani. Media lunara a inscrierilor realizate in intervalul ianuarie – martie 2013 s-a ridicat la 3.390 fata de 520 in ultimele trei trimestre din 2012. Numarul companiilor din Romania care cauta freelanceri pentru proiectele in derulare a crescut in martie acest an cu 280% fata de martie 2013.
Pe baza rezultatelor obtinute in Romania, Elance a decis extinderea colaborarii cu SmartPoint si pe piata din Serbia.
„Proiectele de comunicare care au avut loc in Bucuresti s-au bucurat de un succes real si au generat, cu siguranta, cresterea notorietatii platformei Elance in Romania. Jurnalistii si freelancerii romani au manifestat un interes extraordinar fata de prezenta noastra acolo. Am avut parte de suport din partea unei echipe profesioniste si dedicate de PR, care a depasit asteptarile noastre in ceea ce priveste rezultatele. Experienta noastra cu SmartPoint in Bucuresti a fost decisiva pentru continuarea colaborarii in lansarea oficiala a platformei si pe piata din Serbia. Acest nou proiect ne-a demonstrat inca o data ca SmartPoint este o companie care dispune de expertiza necesara derularii cu succes a proiectelor de comunicare pe pietele est-europene”, a declarat Kjetil Olsen, Vicepresedinte Elance pentru Europa.
Si in Serbia, lansarea oficiala a Elance in luna martie s-a reflectat in evolutia inregistrarilor de freelanceri si de companii. Astfel, la finalul lunii martie erau inscrisi cu 250% mai multi freelanceri comparativ cu finalul lunii ianuarie, iar inscrierile de companii au urcat cu 360% in acelasi interval.
Colaborarea cu Elance in Serbia se adauga proiectelor de comunicare pe care SmartPoint le dezvolta deja pe aceasta piata, pentru Campari, Epson, Somboled, Durex, Moët Hennessy, Nivea, Scholl, Veet.