Starbucks isi va reorganiza operatiunile globale
starbucksoperatiuni globalevenituristatele unitehoward schultzmcdonald's
Starbucks isi va reorganiza operatiunile globale si doreste sa-si majoreze veniturile si in afara pietei americane.
Potrivit
Brand Republic, lantul de cafenele detine in prezent doua divizii - americana si internationala. Presedintele si directorul executiv al companiei, Howard Schultz, va introduce insa o structura formata din trei unitati: China si Asia Pacific, Americile si EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Asia).
Fiecare divizie Starbucks va fi administrata de un presedinte. De exemplu, la conducerea cafenelelor din EMEA se va afla un angajat cu vechime de 15 ani in companie, Michelle Gass.
Reorganizarea va avea loc in septembrie. Starbucks detine 11.000 de cafenele in SUA si Canada, respectiv 6.000 in restul lumii. Compania doreste sa-si majoreze veniturile si in afara Statelor Unite.
"Astazi, ne concentram cu succes pe strategia de multi-brand si credem ca reorganizarea va optimiza activitatea Starbucks", a declarat CEO-ul lantului de cafenele, Howard Schultz.
La inceputul acestui an, Starbucks a dezvaluit o noua identitate de brand, care face parte din planul companiei de a aniversa 40 de ani de activitate. In luna mai, Starbucks a anuntat ca va incepe sa ofere optiunea de plati contactless in cafenelele din Marea Britanie, pentru a fi in trend cu rivalii sai, Costa Coffee si McDonald's.