Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

TNT lanseaza o noua identitate de brand

TNT lanseaza o noua identitate de brand
de la 30 Sep. 2014
TNT lanseaza o noua identitate de brand Tags: tntbranduriexperientacompaniiadnidei

Ca o componenta cheie a strategiei Outlook, anuntata de companie la inceputul acestui an, TNT lanseaza o noua identitate de brand, care evidentiaza resursele majore ale companiei: oamenii TNT si reteaua sa rutiera europeana, cu valente unice. Noul mesaj, "The People Network", reflecta cultura companiei si preocuparea de a dezvolta relatii pe termen lung cu clientii sai. TNT ilustreaza astfel rolul retelei de oameni dedicati, care contribuie la cresterea afacerilor partenerilor sai.


Noul brand se lanseaza cu o campanie de promovare de amploare: in peste 20 de tari din Europa sunt disponibile oferte de testare gratuita a serviciului. In plus, materialele de advertising pozitioneaza TNT ca pe un jucator puternic, dar uman si accesibil companiilor mici sau aflate la inceput de drum. TNT este alegerea naturala pentru acest tip de intreprinderi, pentru ca demonstreaza ca un client nu este un cod de bare, iar abordarea sa este una personalizata, de fiecare data. 

The People Network

In ultimii 70 de ani, TNT si-a construit cele mai extinse retele aeriene si rutiere din Europa, apte sa transporte de la colete la marfuri de volum. Compania s-a definit pe piata prin deschiderea si atitudinea prietenoasa fata de client. Tex Gunning, CEO TNT: “Avem o strategie clara de a ne concentra asupra punctelor noastre forte: oamenii nostri, modul lor cald si dedicat de a servi clientii, precum si reteaua noastra unica in lume. Clientii nu sunt coduri de bare, iar noi nu suntem roboti. Cu totii rezonam cu lucrurile care sunt importante pentru partenerii nostri: dezvoltarea afacerilor acestora. Amprenta personala si faptul ca intelegem de ceea ce au nevoie clientii ne face diferiti. Suntem The People Network.”

Pozitionare strategica

Noua identitate de brand TNT subliniaza pozitia si mentalitatea de jucator a companiei. Aceasta investitie in brand reflecta obiectivul TNT de a oferi o experienta excelenta clientilor si de a isi pune in valoare reteaua europeana.

Obiectivul TNT este dezvoltarea profitabila, cu o productivitate sporita si eficienta optima a retelei. In lunile urmatoare, noi initiative comerciale vor fi implementate pentru a castiga si loializa partenerii din randul companiilor mici si mijlocii.

Campania

Noul brand este lansat printr-o campanie de amploare, la scara intregului continent european – incluzand oferte promotionale, concursuri cu premii, campanii de promovare, comunicari via social media. Toate aceste instrumente transmit mesajul ca TNT investeste in ideea in care crede si anume ca implicarea personala face diferenta in logistica. 

Dick van der Lecq, MD al agentiei olandeze Etcetera/DDB, care a creat campania: “In trecut clientii cumparau produse sau branduri. In ziua de azi, clientii cumpara in mod constient compania, in ansamblul ei, respective ADN-ul si oamenii din spatele brandului. Vorbind cu zeci de angajati TNT am realizat ca modul cel mai potrivit de a reflecta atitudinea lor fata de clienti il reprezinta compania de transport umana. Clipul TNT care prezinta un ‘camion uman’ ilustreaza acest principiu. Modul de realizare al acestui clip, din a carui distributie fac parte angajati TNT, merita cu siguranta urmarit pe canalele social media.”

Pe parcursul urmatoarelor 10 saptamani, noii clienti TNT vor putea sa testeze ‘experienta TNT’, trimitand un transport international gratuit de pana la 100 kg, prin intermediul retelei rutiere a companiei, in 24 de tari din Europa (oferta supusa unor termeni si conditii). Pentru a vedea in actiune noul brand TNT, vizitati https://www.youtube.com/watch?v=etHgVKULAi0.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement