Cea mai noua campanie TNT, care se va derula in perioada aprilie-iunie 2013, se adreseaza companiilor din Romania ale caror activitati includ exportul sau importul de marfa, in greutate de peste 30 kg. Partenerii TNT au la dispozitie oferte personalizate si discounturi preferentiale oferite in functie de volumele de lucru si de obiectivele de business ale acestora. Compania ofera astfel facilitati importante pentru industrii foarte active pe piata din Romania, precum: industria auto, electronica si high-tech, domeniul medical – farmaceutic, producatorii si comerciantii de bunuri de larg consum.
Concret, clientii au posibilitatea de a alege cea mai buna solutie din cadrul unei game extinse de servicii de curierat si logistica: servicii aeriene express ultrarapide, servicii rutiere cu livrare in zi definita, servicii de freight aerian, rutier (in variante LTL/FTL) si maritim. Orice solicitare de transport pentru marfuri si colete grele este astfel solutionata prin oferte cu avantaje competitive unice, de la livrari express catre orice destinatie de pe glob, pana la servicii personalizate, fara limitari de greutate si volum.
Varietatea acestor solutii logistice raspunde nevoilor unor companii si domenii industriale dintre cele mai diverse, asigurand in acelasi timp maxima flexibilitate sub aspect logistic (capacitati, dimensiuni, volume), dar si sub aspectul costurilor pentru client. Cresc astfel oportunitatile pentru companiile romanesti, de a incepe sau dezvolta parteneriate externe, de pe pozitii competitive si cu suportul unei intregi echipe de experti.
“Campania pe care o lansam este dedicata facilitarii exporturilor si importurilor romanesti. Propunerea noastra include elemente concrete legate de ofertele preferentiale acordate clientilor nostri din mediul de afaceri local. In plus, in afara ofertelor personalizate si a serviciilor de calitate premium, livram valoare adaugata, prin expertiza membrilor echipelor Sales, Customer Service, Special Services. Toate aceste echipe conlucreaza, utilizand sisteme informatice si retele globale, pentru a construi solutia asteptata de fiecare client. TNT livreaza in fiecare zi un milion de expedieri si fiecare dintre aceste transporturi reprezinta o parte a unei posibile povesti de succes, care va contribui la evolutia mediului de afaceri”, a declarat
Directorul de Vanzari si Marketing TNT Romania, Bogdan Dragotoiu (foto).
Multitudinea solutiilor TNT vine in intampinarea situatiilor diverse cu care partenerii companiei se confrunta. “Un client ne-a solicitat recent livrarea urgenta a unui utilaj complex, care urma sa fie folosit la reparatiile necesare unei nave comerciale, pe cale sa paraseasca tarmul romanesc. Am realizat livrarea in cel mai scurt timp posibil, cu ajutorul solutiilor noastre de freight aerian, care au asigurat conexiuni optime. Totodata, am returnat instrumentul prin intermediul Retelei Rutiere Europene TNT, asigurand eficienta din punctul de vedere al costurilor pentru client. Am oferit astfel cel mai bun mix de solutii si am asigurat livrarea transportului la timp si in conditii perfecte”, a adaugat Bogdan Dragotoiu.
Proiectele TNT din 2013, printre care si noua campanie dedicata expedierilor de marfa reprezinta demersuri destinate relansarii economice din Romania, precum si de pe alte piete de pe glob. Cresterea graduala a tranzactiilor comerciale si a volumelor livrate catre clienti si parteneri este sustinuta de investitiile TNT pe piata locala, investitii concretizate in acest an printr-un nou hub operational la Timisoara, cu rol de coordonare la nivel regional.