Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

UE da bani pentru promovarea produselor agricole

UE da bani pentru promovarea produselor agricole
de la 07 Nov. 2013
UE da bani pentru promovarea produselor agricole Tags: uefonduriproduse agricolepromovare

Comisia Europeana a aprobat 22 de programe destinate promovarii produselor agricole in Uniunea Europeana si in tarile terte. Programele, care in marea lor majoritate au o durata de trei ani, sunt prevazute cu un buget total de 70 de milioane euro, la care UE contribuie cu 35 de milioane euro.


Programele selectate vizeaza produse de calitate inregistrate si protejate ca DOP-uri (denumiri de origine protejate), IGP-uri (indicatii geografice protejate) si STG-uri (specialitati traditionale garantate), vinuri, carne produsa in cadrul sistemelor nationale de calitate, produse ecologice, lapte si produse lactate, fructe si legume proaspete, horticultura ornamentala, miere si produse apicole, carne de vita, de manzat si de porc, precum si carne de pasare de calitate.
 
„Consider promovarea produselor agricole ale UE pe pietele din si din afara UE un element important al politicii, in special in ceea ce priveste produsele de calitate. Acesta este motivul pentru care ne pregatim sa publicam in urmatoarele saptamani o noua initiativa politica referitoare la promovarea produselor. Este evident ca o crestere a exporturilor de produse europene de calitate poate juca un rol semnificativ in sprijinirea procesului de redresare economica in UE. Intr-adevar, saptamana viitoare voi merge in Japonia si in Coreea de Sud, aceste vizite constituind o parte a unei initiative viitoare de a stimula exporturile UE”, a declarat Dacin Ciolos, comisar european pe Agricultura.
 
Comisia a primit 34 de cereri de finantare si, dupa evaluarea acestora, a aprobat 22 de programe care vizeaza piata interna, (15) si tarile terte (7), ca parte a celei de-a doua etape de depunere de programe din anul 2013.
 
Doua dintre programele selectate au fost propuse de mai multe state membre. Tarile si regiunile terte vizate sunt: America de Nord, Rusia, America Latina, Norvegia, Elvetia, Orientul Mijlociu, Serbia, Muntenegru, fosta Republica Iugoslava a Macedoniei, Bosnia si Hertegovina si Kosovo.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement