Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 16% in primele sase luni ale anului 2013

Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 16% in primele sase luni ale anului 2013
de la 29 Iul. 2013
Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 16% in primele sase luni ale anului 2013 Tags: performanteconsumatorifarmecvedeteprodusedirector general

In primele 6 luni ale anului, FARMEC a inregistrat vanzari in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut.


Aceasta evolutie confirma tendinta de crestere anuala a performantelor companiei, dupa ce, in primul trimestru din 2013, Farmec Cluj-Napoca si-a majorat vanzarile cu 9% fata primul trimestru al anului 2012.

„Performantele foarte bune ale vanzarilor Farmec reprezinta rezultatul investitiilor constante in imbunatatirea si dezvoltarea portofoliului nostru de produse”, a afirmat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.

„Astfel, in prima jumatate a acestui an, am prezentat consumatorilor nostri gama Farmec Natural si am extins gama Gerovital Plant Tratament. In acelasi timp, ne-am bucurat sa-i surprindem placut prin modernizarea celor doua game de produse de curatenie - Nufar si Triumf. Iar vedetele perioadei de vara sunt, fara indoiala, produsele depilatoare si cele de protectie solara”, adauga acesta.

Potrivit calculelor realizate de companie pe baza rapoartelor Nielsen pentru categoria Produse Depilatoare, perioada ianuarie – decembrie 2012, in total piata din Romania, produsele depilatoare Farmec sunt cele mai vandute produse de acest tip din Romania (ca volum).

Produsele depilatoare de la Farmec sunt recunoscute de zeci de ani pentru eficienta lor, deoarece contin ingrediente ce contribuie la indepartarea eficienta a parului nedorit, lasand pielea fina, hidratata si catifelata.

„In urmatoarea perioada vom continua sa investim in modernizarea laboratoarelor noastre si in  cercetare, astfel incat sa putem raspunde, la cel mai inalt nivel, cerintelor consumatorilor nostri. ”, a mai adaugat Mircea Turdean.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement