Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

WPP spera sa atraga noi clienti, in urma fuziunii Publicis-Omnicom

WPP spera sa atraga noi clienti, in urma fuziunii Publicis-Omnicom
de la 31 Iul. 2013
WPP spera sa atraga noi clienti, in urma fuziunii Publicis-Omnicom Tags: martin sorrellfirmepublicitatewpppublicisomnicom

WPP, cea mai mare firma de publicitate din lume, spera sa atraga clientii nemultumiti ai rivalelor Publicis si Omnicom, dupa ce companiile amintite au anuntat o fuziune de 35 miliarde dolari.

Martin Sorrell, CEO-ul WPP, a declarat ca efectul "seismic" al acordului dintre Publicis (Paris) si Omnicom (New York) va "aduce o multime de oportunitati" pentru firma sa. 
 
"Este o miscare indrazneata... timpul va spune daca aceste doua culturi se vor potrivi si clientii vor beneficia de talentul angajatilor respectivi; nu stim in ce masura sinergiile de 500 milioane dolari vor fi generate fara a se recurge la disponibilizari". 
 
Tranzactia, care va aduce sub aceeasi umbrela conturile publicitare ale unor giganti precum Coca-Cola, PepsiCo, Daimler si BMW, va determina marile companii sa isi reevalueze activitatile, a declarat Sorrell.
 
"In primele 24 de ore, cativa clienti si angajati au inceput sa fie ingrijorati de insemnatatea acestei fuziuni. Vom asista la restructurari", a mai spus Sorrell. 
 
Seful Publicis, Maurice Levy si CEO-ul Omnicom, John Wrenn, vor conduce noul gigant publicitar, detronand WPP pe piata specifica, in privinta dimensiunii. 
 
Sorrell a spus ca "suprematia" aferenta celei mai mari firme de advertising din lume nu reprezinta o prioritate pentru WPP. "Am spus ca vom cheltui 300-400 milioane lire sterline pe an, pentru a realiza o serie de achizitii... cred ca suntem seriosi". 
 
Alex DeGroote, analist media al Panmure Gordon din Londra, a explicat pentru CNN: "Este o strategie pe termen scurt. Cred ca doi oameni nu pot conduce o singura companie. La un moment dat, vom avea de a face, inevitabil, cu un conflict". 
 
Noua companie publicitara doreste sa economiseasca 500 milioane dolari printr-o "sinergie a activitatilor", au precizat investitorii conglomeratului.
 
DeGroote considera ca fuziunea este mai avantajoasa pentru Omnicom, decat pentru Publicis, care are clienti preponderent in Europa si o influenta majora in industria publicitatii digitale. 
 
El a adaugat ca WPP isi permite sa stea "deoparte" si sa vada cum cele doua mari companii vor incerca "sa se integreze" intr-un tot unitar. 
 
In contextul in care Publicis si Omnicom vor avea sediile in Franta si SUA, noua entitate va fi indexata atat in CAC 40, cat si in S&P 500. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement