Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

... sau cauta un termen in dictionar

Definitia pentru "benchmarking" in dictionarul Manager.ro

benchmarking = standardizare, normare; Standard de performanta, calitate sau excelenta in comparatie cu care sunt evaluate, judecate si masurate toate activitatile similare. Concept din management foarte important la sfarsitul anilor 90, discutat si dezvoltat in continuare. Unul dintre conceptele-cheie in strategia de management al relatiei cu clientii (in original CRM) pentru un numar crescand de organizatii. Acestea fac investitii mari in tehnologie, pentru a formula si implementa strategia CRM. Desi multe companii se pricep sa formuleze strategia, o gasesc dificil de implementat. In esenta, CRM combina marketingul, managementul campaniei, functiile de vanzari si servicii, cu tehnologia care ajuta la implementarea strategiei. Pentru a-si indeplini efectiv si eficient obiectivele strategiei, o companie trebuie sa abordeze comprehensiv CRM. Totusi, multe companii trateaza marketingul, managementul campaniei, vanzarile si serviciile ca functii separate. Fiecare are propriile surse de informatii despre clienti. In aceste circumstante, realizarea obiectivelor CRM si masurarea rezultatelor este dificila. Uneori, chiar imposibila. Stabilirea si implementarea unui sistem cuprinzator de standardizare te ajuta sa depasesti aceasta dificultate. De asemenea, permite companiei sa-si determine pozitia fata de concurentii directi si fata de ceilalti din ramura sa de activitate.

Alti termeni asemanatori: benchmarking


8 articole din manager care contin termenul "benchmarking"


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016