Continutul relevant este un instrument de marketing online care genereaza new business

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Continutul relevant este un instrument de marketing online care genereaza new business
Continutul relevant este un instrument de marketing online care genereaza new business
de Redactia Manager la 14 Iul. 2020
Urmareste-ne pe Google News
marketingseocontinutanaliza

In lumea marketing-ului online se spune: "continutul e rege". In ultimii ani insa, a fost introdus un addendum la aceasta afirmatie, astfel incat continutul ramane rege doar atat timp cat este relevant. Ea este valabila pentru toate industriile si pentru orice business care urmareste sa stabileasca o relatie cu consumatorul si sa-i ofere acestuia informatia necesara.

Chiar daca realizarea continutului in scop de marketing era utilizata in trecut doar pentru a trasa deosebirile fata de competitori, devine acum o necesitate pentru fiecare brand. Pe el se fundamenteaza campaniile de marketing online de succes si de la el pornesc interactiunile cu clientii.

Valoarea sa ca instrument de generare a business-ului este recunoscuta. Indiferent daca activezi in segmentul B2C sau B2B, continutul te ajuta sa-ti dezvolti afacerea indiferent ca vorbim de text, video, foto, audio sau grafice. Iata doar cateva avantaje ale construirii unei strategii de content marketing pentru business-ul tau.

Dezvoltarea imaginii brand-ului

Unul dintre cele mai importante beneficii, care arata cu adevarat importanta continutului, este calitatea acestuia de a dezvolta brand-ul. In piata actuala, influentata atat de mult de digitalizare, este esential ca business-ul tau sa urmareasca construirea unei relatii bazate pe incredere cu consumatorii si clientii.

„Asistam la o schimbare radicala in paradigma relatiei dintre business-uri si consumatori. Acestia din urma sunt satui de tacticile traditionale de vanzari, care devin acum agresive si lipsite de sinceritate. Pusi in fata acestora, ei simt ca singurul profit revine companiei, neobtinandu-se astfel o situatie de win-win. In schimb, consumatorii sunt acum atrasi de autenticitate si transparenta, fiind predispusi sa ia decizii pe baza unui research complex. Rolul content marketing-ului este oferirea acestei autenticitati informative”, afirma Larisa Muresan – online marketer la agentia de marketing online Klain.

Atunci cand un potential client interactioneaza cu continutul, el isi dezvolta o imagine despre brand-ul tau. Relevanta, caracterul informativ si captivant al celui dintai influenteaza opinia despre cel din urma. Brand-urile mature constientizeaza importanta content-ului, iar cele mai importante companii aloca bugete substantiale acestei zone. Anumite branduri mari investesc mai mult in crearea de continut decat in reclamele TV.

Imbunatatirea SEO

Continutul si relevanta website-ului in motoarele de cautare sunt inseparabile. Avand in vedere ca peste jumatate din traficul web este organic si 75% dintre utilizatori nu trec de prima pagina de rezultate, mentinerea in primele pozitii pe cuvintele cheie este imperativa.

SEO joaca astfel un rol important in cresterea vizibilitatii online a business-ului, iar imbunatatirea sa tine de un continut optimizat. Google pune un mare accent pe link-uri editoriale, care ofera autoritate unui website si care sunt obtinute de multe ori printr-un continut de calitate. Mai mult decat atat, Google scaneaza continutul unui website si extrage informatii esentiale despre business-ul tau, pe care le returneaza apoi in cautari.

Continutul informativ determina userii sa ramana un timp mai indelungat pe website-ul tau, acest timp de stationare fiind alt criteriu de clasificare utilizat de principalul motor de cautare.

Atragerea lead-urilor

Content marketing-ul costa cu 62% mai putin, dar genereaza de trei ori mai multe lead-uri decat instrumentele traditionale de marketing, conform Demand Metric. Mesajele promotionale care spun consumatorului cat de bun este produsul sau serviciul devin ineficiente datorita schimbarii mentalitatii acestuia.

Mai mult decat atat, luand in considerare ca peste 200 de milioane de utilizatori utilizeaza in prezent aplicatii de tip ad block (care blocheaza reclamele), continutul reprezinta o modalitate subtila de promovare. Cand acesta inlocuieste ad-urile tipice, el nu mai reprezinta un element ce intrerupe surfing-ul online, ci chiar obiectul acestuia.

In acest fel, consumatorii cauta produsele sau serviciile tale activ in loc sa le blocheze, iar business-ul tau nu devine un obstacol in calea a ceea ce acestia urmaresc sa gaseasca.

Cresterea conversiilor

In medie, rata de conversie a companiilor care utilizeaza content marketing-ul este semnificativ mai mare decat a celor care ignora continutul.

„Motivul pentru care content marketing-ul imbunatateste conversiile este unul simplu: el permite unui business sa interactioneze si sa formeze o relatie bazata pe incredere cu clientii si consumatorii. Continutul relevant reprezinta o invitatie adresata acestora de a lua o decizie de cumparare educata pe baza unui material informativ exhaustiv” afirma Valentin Bolboaca, general manager al agentiei de digital marketing Klain, cu peste 12 ani de experienta in domeniu.

Continutul relevant detine un rol important si in fidelizarea clientilor. Acestia sunt mai predispusi sa continue colaborarea cu business-ul tau atunci cand comunici direct cu ei, fie printr-un articol de blog sau o simpla postare pe social media.

Content marketing-ul introduce astfel o modalitate de interactiune a business-ului tau cu consumatorii. In cadrul acesteia, ei detin in totalitate puterea deciziei de cumparare, iar tu le pui la dispozitie datele pe care sa o fundamenteze. Continutul apare in intreg fluxul de realizare a unei conversii, avand rolul de a trimite potentialul client spre urmatoarea etapa, decizia si actiunea efectiva de cumparare.

In 2020, consumatorii sunt mai informati ca niciodata. Inainte de a alege un produs sau serviciu, ei citesc, compara si analizeaza in medie 5 site-uri, dupa care iau decizia de cumparare, conform unei analize efectuate de GPaC.

Ultimele NOUTATI

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x