4 afaceri care pareau sa nu aiba niciun viitor
afaceri ciudateidei ciudate de afaceriafaceri neobisnuiteafaceri de succes
Chiar daca este bine sa asculti sfaturile celor din jur si sa tii cont de parerea lor, exista unele afaceri despre care toata lumea spunea ca vor fi un esec total. Totusi, cu perseverenta si pasiune, oamenii care le-au lansat au reusit sa atinga succesul. Iata patru afaceri despre care se se vorbea ca sunt cele mai proaste idei.
1. Pietre ca "animale" de companie
Gary Dahl a lansat in 1975 afacerea care vindea pietre care sa inlocuiasca animalele de companie. "The Pet Rock" nu parea sa aiba niciun viitor, dar l-a facut pe autorul ei un milionar. Acesta nu vindea numai pietre, ci si diverse accesorii, cum ar fi o cutie cu gauri de aerisire pentru transport sau un manual prin care cumparatorul sa invete cum sa dreseze...piatra.
2. Ochelari de soare pentru oamenii grasi
Rico Elmore, o persoana de mari dimensiuni, nu isi gasea niciodata ochelari de soare care sa i sa potriveasca. Astfel, i-a venit ideea sa inceapa o afacere prin care sa vanda acest tip de obiecte, potrivite pentru persoanele mai voluminoase. A lucrat cu designeri renumiti si in 2005 a scos pe piata primele perechi. Si-a denumit produsele "ochelari pentru capete grase". Succesul a venit destul de repede, iar acum Elmore este milionar.
3. Cutiile folosite, refolosite
Marty Metro s-a gandit ca o afacere prin care sa cumpere cutii folosite si sa le vanda apoi in cadrul unui proiect de reciclare, i-ar putea aduce succesul. Nimeni nu l-a incurajat, dar el a crezul in ideea lui si in prezent vinde milioane de astfel de obiecte. Mai exact, el cumpara cu un pret de nimic cutiile care, in mod normal, ar ajunge la groapa de gunoi. Apoi, le vinde, la un pret mai mic decat cel al cutiilor noi, diverselor companii, cum ar fi celor care ajuta oamenii sa se mute. Totodata, Metro spune ca afacerea lui a salvat peste 50.000 de copaci.
4. Compania care strange reziduurile fiziologice in urma animalelor de companie
Jacob D'Aniello a dezvoltat o afacere care ofera clientilor prea ocupati sa adune excrementele lasate de animele lor, posibilitatea de a face altcineva acest lucru in locul lor. Toata lumea a ras de ideea lui, dar antreprenorul a devenit milionar.