Call Performance Quality, programul care evalueaza oamenii din vanzarile de produse farmaceutice
call performance qualityvanzarifarmaceuticemedicamente
Call Performance Quality, dezvoltat de catre firma britanica Sapentis, este programul de ultima generatie utilizat la nivel mondial de companiile farmaceutice pentru a-si evalua reprezentantii de vanzari intr-un mod obiectiv si profesionist, astfel incat sa identifice elementele necesare dezvoltarii si imbunatatirii performantelor acestora.
Construit preponderent pe scenarii care simuleaza viata reala, acest program elimina practic vizitele managerilor pe teren pentru evaluarea reprezentantilor de vanzari, pentru care se pierdea timp pretios, iar feedback-ul medicilor era deseori inexistent. Call Performance Quality ajuta si la analizarea impactului mesajelor de vanzare si a campaniilor de marketing, identificand ce ar trebui schimbat sau unde ar trebui pus accentul astfel incat ele să fie mai bine primite si corect intelese de catre medici.”, explica Teodora Man, Managing Partener, Advanced & Creative Development Solutions.
Programul asigura o intelegere clara si in detaliu a punctelor forte si a ariilor care trebuie imbunatatite in cazul reprezentantilor si a echipelor de vanzari.
Acesta se construieste personalizat pentru fiecare companie si ofera un diagnostic rapid si detaliat al calitatii vizitelor de vanzari facute de reprezentantii medicali, cu impact imediat in ROI.
Intr-o singura zi poate fi evaluata o intreaga echipa – de la 10 la 100 de reprezentanti medicali, totul in aceeasi locatie.
Evaluarea este facuta de catre medici, iar rezultatele se materializeaza intr-un set consistent de rapoarte care genereaza in detaliu date despre performanta individuala, performanta echipei, la nivel local si/ sau regional. De asemenea performantele echipei pot fi comparate cu cele ale altor echipe din industrie.
”Avand in vedere restrictiile cu privire la modalitatile de promovare ale medicamentelor si celorlaltor produse conexe, reprezentantii de vanzari sunt cei care vor face cu adevarat diferenta intre companiile farmaceutice, devenind mai mult decat oricand resursa cheie a acestora, iar talentul si abilitatile lor de a crea o relatie de parteneriat cu medicii vor fi din ce in ce mai mult puse la incercare. De aceea, o evaluare care sa scoata in evidenta ariile specifice care trebuie imbunatătite este esentiala, la fel ca si dezvoltarea abilitatilor, a cunostintelor si a atitudinii indivizilor si echipelor, in general.”, adauga Teodora Man.
Printre companiile care au avut rezultate notabile prin utilizarea acestui program se numara Abbott, AstraZeneca, Roche, Takeda, NovoNordisk, Bausch & Lomb, Teva, Bayer, Sanofi-Aventis, Bristol-Myers Squibb, Viropharma, Novartis.