10 bauturi acidulate memorabile care nu mai sunt pe piata
bauturapepsicolaacidconsumatori
Unele bauturi acidulate nu rezoneaza cu consumatorii, asadar nu este posibil ca ele sa se reintoarca pe rafturile magazinelor.
Unele, insa, au refuzat sa se faca uitate. Altele au fani care au incercat cu disperare sa le aduca inapoi, printr-o cerere disperata si exagerata.
Iata cateva dintre marcile care nu au putut fi uitate:
Pepsi Blue. A fost introdus pe piata in 2002 pentru a rivaliza cu brandul Coca - Cola Vanillia Cike. Foarte dulce si aromata, marca a fost controversata in anumite tari. A fost interzisa doi ani mai tarziu, insa ea continua sa fie cautata si in prezent.
Surge. A fost bazata pe o bautura norvegiana numita Urge si a fost conceputa pentru a detrona Mountain Dew, ca o bautura pentru adolescenti si iubitori de sporturi extreme. A fost produsa in 1996, dar sase ani mai tarziu a disparut de pe piata.
Sprite Remix. A aparut in 2003 si a isterizat famii Coca - Cola rapid. Compania ar putea extinde in urmatorii doi ani bautura cu arome de Berryclear si Aruba Jam. Insa, in 2005, Coca - Cola a restras bautura pentru ca nu avea o performanta prea buna, dar site-ul dezvaluie ca bautura poate fi obtinuta in Barbados, Canada si Insulele Turks & Caicos.
OK. A aparut in 1993 si nu a rezistat decat doi ani. De fapt, bautura nu a rezistat foarte mult pentru ca nu a fost un concept national si Coca - Cola a decis sa dezvaluie intregul proiect dupa sapte luni de la lansare. Campania de marketing a incercat sa aduca transparenta, ignorand gustul si promovand "sentimentul".
Castiga 2.370 euro/luna din sucuri naturale! >>>
Josta. A devenit prima bautura energizanta care a intrat in razboiul Coke - Pepsi, cand a fost asezata pe rafturi, in 1995. PepsiCo a utilizat ingredientul activ guarana, impreuna cu cofeina, sa aduca un impuls de energie. Brandul a clacat in 1999.
Red Fusion. In 2002, Dr. Pepper a introdus o noua aroma in 120 de ani de istorie. Bautura a avut o aroma predominanta de cirese, dar a fost combinata cu altele, de fructe, iar esuarea a fost la fel de ... spectaculoasa. In ciuda campaniei asidue de marketing, Dr. Pepper a incetat din activitate la mai putin de un an de la lansare, dar a iesit definitv de pe piata in 2004.
Slice. PepsiCo a introdus lemon - lime in 1984 si a facut-o destul de bine pentru ca aceasta companie a produs mai mult de 12 varietati ale brandului. A fost cea mai longeviva bautura, pana in 2000, cand a fost inlocuita de o bautura similara, Sierra Mist.
DnL. A aparut pe piata in 2002 ca un proiect curajos, insa nu a reusit sa devanseze Mountain Dew, principalul competitor. Marca a disparut in 2005.
Citra. Coca - Cola a produs marca Citra ca un suc de grepfruit, fara cofeina, in 1996. A fost similar cu Fresca si Squirt. Nu a avut un succes enorm, dar compania a decis rebranduirea in Franta, sub numele de Fanta Citrus.
Vault. A fost promovat ca o bautura energizanta hibrid, in 2005, ca un puternic competitor pentru Mountain Dew. A fost direct asociat cu marca de citrice Pepsi, iar Coca - Cola a raspuns provocarii dezvoltarii Mountain Dew: Code Red care a venit cu o bautura numita Vault Red Blitz in 2007. A supravietuit pana in decembrie 2011.