5 sfaturi pentru a scrie brosuri de prezentare si promovare mai bune
brosuramaterial promotionalpliantprezentarepromovare
Chiar daca iti promovezi deja afacerea in mediul online, nu uita faptul ca trebuie sa te folosesti si de alte medii. Oamenii asteapta de la companii, in plus, brosuri, fluturasi sau alte materiale pe hartie. Iata cinci sfaturi care sa te ajute sa creezi o brosura buna.
1.Trebuie sa stii ce vor cititorii, potentialii clienti, sa stie.
Scrie-ti brosura tinand cont de punctul de vedere al clientilor. Trebuie sa stii ce vor ei sa afle, care le sunt conceptele, si de ce informatii au nevoie inainte de a cumpara un produs sau un serviciu. Incearca sa raspunzi tuturor intrebarilor care ti-au fost puse in timpul experientei tale anterioare. Poti, de exemplu, sa creezi o rubrica de tipul "intrebari frecvente" carora sa le oferi raspuns.
2. Determina cititorul sa deschida brosura si sa ii lectureze continutul.
Multi oameni, in momentul in care primesc o brosura, se uita pe prima pagina, apoi o arunca la gunoi. Prima pagina, coperta brosurii, este foarte importanta. Trebuie sa fie atractiva si sa contina elemente care sa determine cititorul sa citeasca tot materialul. Daca ai o oferta, daca faci o invitatie sau daca ai un produs nou, scrie cateva cuvinte despre el pe coperta brosurii, incat sa starnesti curiozitatea si dorinta de informare.
3. Brosura trebuie sa aiba un cuprins.
Tine minte ca o brosura nu inseamna acelasi lucru ca un fluturas. Aceasta trebuie sa aiba mai multe pagini si sa contina mai multa informatie. In aceste conditii, usureaza munca cititorului si creeaza un cuprins. Asigura-te ca fiecare categorie este evidentiata in felul ei si ca este usor de gasit.
4. Scrie toate beneficiile si avantajele produsului sau serviciului.
Acest lucru nu inseamna sa nu enumeri si caracteristicile de baza, dar alaturi de ele trebuie sa existe si beneficiile pe care fiecare dintre ele le aduce. Clientii sunt interesati de fiecare beneficiu in parte.
5. Fii creativ!
O forma deosebita atrage cititorul. Iesi din tipare si ofera brosurii o forma aparte. Daca vinzi un produs anume, brosura poate avea chiar forma acestuia. In acest fel, vei obtine si un material personalizat.