Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Afaceri: 22 de statistici care demonstreaza ca jurnalismul de brand nu a murit


Afaceri: 22 de statistici care demonstreaza ca jurnalismul de brand nu a murit
de la 06 Feb. 2013
Afaceri: 22 de statistici care demonstreaza ca jurnalismul de brand nu a murit
Tags: jurnalismbrandmarketingcontinutpresabusiness

In zilele noastre, continutul nu este doar important, ci esential. Cheltuielile pe marketingul continutului, video marketing, social media vor creste cu 15,1% in 2013 la 118,4 miliarde dolari, releva un studiu realizat de eMarketer. Ce inseamna asta? Tot mai multi publicitari aloca bugete generoase pentru continutul online si nu dau semne de zgarcenie.


Statisticile ne sunt cele mai bune prietene, in situatia de fata. Urmatoarele 22 de puncte ne arata ca in afaceri, jurnalismul ramane un instrument vital.

1. 80% dintre antreprenori prefera sa obtina informatii despre business din mediul jurnalismului online.

2. 70% dintre acestia spun ca promovarea continutului ii aduce mai aproape de sponsorizari.

3. 60% dintre consumatori au o parere mai buna despre o anumita companie, dupa ce lectureaza un articol pozitiv la adresa acesteia.

4. 90% dintre consumatori considera ca articolele online sunt folositoare si 78% considera ca organizatiile/companiile care furnizeaza continut personalizat sunt interesate cu adevarat de relatia dintre furnizor si consumator.

5. Noua din zece companii se promoveaza prin continut online.

6. Peste 90% dintre directorii de marketing considera ca un continut jurnalistic de calitate are un impact pozitiv asupra atitudinii audientei, intarind legatura cu consumatorii.

7. 78% dintre directorii de marketing considera ca social media reprezinta viitorul marketingului online.

8. 8 din 10 directori de marketing considera ca social media ar trebui implementata intr-o strategie complexa de marketing.

9. 8 din 10 directori de marketing prefera sa obtina informatiile despre o anumita companie prin intermediul presei.

10. 20% din timpul utilizatorilor este "investit" in navigarea pe site-uri de continut.

11. Potrivit unui procent de 37% dintre managerii de marketing, cel mai important canal de atragere a clientilor este cel dominat de continut.

12. 70% dintre consumatori prefera sa afle informatii despre o companie din articolele de presa, nu din reclame!

13. 82% dintre acestia citesc articolele furnizate de branduri, atunci cand au un continut relevant.

14. 57% dintre acestia citesc articole de marketing cel putin o data pe luna.

15. 37% dintre acestia viziteaza un site de marketing si continut cel putin o data pe luna.

16. 68% dintre consumatori citesc articolele despre brandurile care ii intereseaza.

17. 60% dintre consumatori vor cauta si produse, atunci cand citesc un articol despre un anumit brand.

18. Productia continutului online costa mai putin decat cea a continutului traditional (cam cu 62% mai putin).

19. Utilizatorii vor sa detina controlul asupra informatiilor pe care le primesc:

a) 86% dintre consumatori prefera sa mearga pana la bucatarie, atunci cand la televizor ruleaza reclame;
b) 44% din emailurile comerciale nu sunt accesate niciodata;
c) 91% dintre utilizatorii de email s-au dezabonat de la emailul unei companii, pentru care optasera anterior.

20. 37% dintre marketeri spun ca blogurile sunt cele mai valoroase surse de continut online in scopul marketingului si promovarii.

21. 86% dintre antreprenorii B2C folosesc promovarea prin continut personalizat.

22. 91% dintre antreprenorii B2B folosesc promovarea prin continut personalizat.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016