Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum te poti mentine in forma din confortul casei, fara sa mergi la sala


Cum te poti mentine in forma din confortul casei, fara sa mergi la sala
de la 30 Sep. 2019
Cum te poti mentine in forma din confortul casei, fara sa mergi la sala
Tags: banda de alergarestepperbicicleta fitness

Exista o multime de exercitii pe care le poti efectua si acasa, fara sa mai pierzi timpul in trafic sau in drum spre sala si fara sa mai trebuiasca sa te trezesti la ore imposibile pentru o alergare matinala. Iata cateva exemple de exercitii pe care le poti face simplu, acasa, in doar cateva minute.

De multe ori, programul foarte incarcat nu ne permite sa mergem in mod regulat la sala. Dar asta nu ar trebui sa te opreasca, daca vrei sa faci miscare si sa te mentii in forma. Unele dintre ele nu necesita altceva in afara de putin spatiu liber. Nu uita, fiecare antrenament trebuie sa inceapa cu o sesiune de incalzire, pentru a evita accidentarile.

Exercitii cardio

Pentru persoanele care ar dori sa dea jos cateva kilograme fara sa se aventureze prin frig sau parcuri, unde sa alerge zeci de minute, specialistii recomanda exercitiile cardio. Ce este cardio? O simpla definitie pentru acest fel de exercitii spune ca sunt miscari si rutine care iti cresc ritmul cardiac, corpul consumand mai multa energie. Executate corect, exercitiile cardio accelereaza metabolismul si pot duce la pierderea excesului de greutate.

Exista si o formula care te poate ajuta sa afli rata optima a ritmului cardiac, in functie de sex si varsta. Pentru femei, se scade varsta din 226 de batai pe minut, iar in cazul barbatilor varsta se scade din 220. Intervalul optim al ritmului cardiac este intre 50 si 70% din valoarea rezultata. Iar durata unei sesiuni poate fi de o jumatate de ora, bineinteles, in limita rezistentei tale la efort.

Ce poti face? Cam tot, de la sarituri, la sarituri cu coarda, dans, alergare pe loc, sarituri din pozitia ghemuit (burpees), genuflexiuni, urcari si coborari pe stepper, pilates sau exercitii aerobice. Daca poti investi intr-un echipament pentru acasa, poti alege o banda de alergare sau o bicicleta de fitness.

Exercitii de forta

Recomandate pentru intarirea si tonifierea musculaturii, exercitiile de forta pot fi pe cat de simple sau complexe doresti, fara sa fie nevoie de echipamente sofisticate. Greutatea corpului tau este cel mai bun punct de plecare. Ce fel de exercitii de forta poti face acasa? Flotarile sunt un bun punct de plecare, iar pe parcurs poti sa le variezi gradul de dificultate. Asigura-te insa ca spatele tau este drept in timpul miscarilor si priveste in fata, ca sa nu soliciti foarte mult musculatura gatului. Genuflexiunile, ridicarile, sariturile, sau abdomenele ofera o gama larga de exercitii pentru care nu ai nevoie de niciun fel de echipament.

Daca vrei sa ajungi la nivelul urmator, achizitioneaza-ti un set de gantere, cu care iti poti lucra mai bine muschii spatelui, abdomenului, pieptului si bratelor. Alte aparate care te pot ajuta sunt roata pentru abdomene, bare de tractiuni (dar necesita cheltuieli suplimentare pentru montaj) sau sisteme precum TRX (si acestea necesita macar un punct de ancorare, bine fixat, pentru a nu risca desprinderea si accidentarea in timpul exercitiilor).

Exercitii de tonifiere

Aceste exercitii trebuie facute in alternanta cu antrenamentele care se axeaza pe diferitele grupe musculare. Echipamentul necesar pentru aceste tipuri de exercitii poate consta intr-o saltea, coarda si eventual gantere. Sariturile cu coarda, genuflexiunile, fluturarile laterale folosind ganterele sau abdomenele sunt doar cateva exemple. Nu uita, fiecare exercitiu trebuie facut in seturi a cate 10-30 de repetari, urmate de pauze scurte intre seturi si putin mai lungi intre exercitii. Nu exagera si asculta-ti corpul, pentru a nu avea surprize neplacute cum ar fi febra musculara, crampele, entorsele ori mai rau, ruperile de ligamente.

Yoga

Yoga ar putea parea nepotrivita pentru aceasta lista, insa are numeroase beneficii pentru sanatatea ta. Exercitiile de yoga iti vor creste flexibilitatea si se pot dovedi extrem de utile pentru a scapa de stres. Pentru multi, curba de invatare s-ar putea dovedi dificila la inceput, asa ca poti sa iei cateva lectii care sa te ajute apoi sa-ti creezi o rutina acasa.

Resurse de invatare pentru exercitiile yoga si nu numai sunt numeroase, la fel si aplicatiile de mobil, care-ti vor fi cel mai la indemana. De asemenea, astfel de aplicatii te pot ajuta sa iti stabilesti un program de exercitii in functie de disponibilitate, efort, varsta sau pregatire fizica.

Sursa foto: Shutterstock




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016