Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce brandul tau ar trebui sa scoata pe cineva din sarite


De ce brandul tau ar trebui sa scoata pe cineva din sarite
de la 09 Aug. 2012
De ce brandul tau ar trebui sa scoata pe cineva din sarite
Tags: de cebrandar trebuisa scoata din sariteenervezeiubit de uniiurat de altii

Daca iti doresti ca oamenii sa te iubeasca, trebuie sa accepti ca altii te vor uri. Este mai bine sa ii lasi sa faca asta, decat sa ai un brand slab.


Cu cat esti mai priceput in crearea unui brand puternic, cu atat ai mai multe sanse sa intalnesti un grup de persoane care sa nu te placa.
"Nu stiu care este cheia succesului, insa cheia esecului este sa incerci sa fii placut de toata lumea", spunea Bill Cosby.

Este ca in viata: singurul mod prin care sa te faci placut de toti este evitarea unor discutii contradictorii, in legatura cu orice. Daca ai de gand sa fii orice pentru oricine, sa treci peste identitatea si individualitatea ta, nimeni nu va avea sentimente puternice pentru tine. Vei sta departe de toti si nu vei jigni pe nimeni. Simplu, nu vei conta.

In afaceri, o existenta plictisitoare inseamna un brad slab. Daca iti doresti ca unii oameni sa te iubeasca, trebuie sa accepti ca altii sa te urasca. Daca firma ta incearca sa atraga clienti noi, ai nevoie de tarie de caracter pentru a ignora persoanele care incearca sa iti puna bete in roata.

De exemplu, cea mai controversata campanie a companiei Nike, din timpul Jocurilor de la Atlanta din1996 spunea: "Nu castigi argint, ci pierzi aur". Nike este, fara indoiala, o cultura construita in jurul valorii de castig, iar daca nu poti ajunge la castig, nu ai nicio legatura cu arena. Poate ca nu a fost cel mai sensibil mod prin care compania a putut spune acest lucru, insa firma nu poate fi gasita "vinovata" ca duce acest tip de cultura corporatista. Bineinteles, aceasta cultura nu este pentru toata lumea, insa Nike si-a asumat ca iubirea din partea unora inseamna automat ura din partea altora.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016