De ce ne place Verdi? Conspiratia frecventei sunetului
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce ne place Verdi? Conspiratia frecventei sunetului
Vorbe in acord melodic ale Universului. Sunet. Muzica. Meloterapie. Si Mozart. Si Verdi. Si 432 Hz...
Frecventa armonioasa, conform ultimelor cercetari stiintifice. Cea care ar trebui sa ne inunde simtul auzului. Si nu numai. Frecventa care razbate printre spiralele ADN-ului nostru, avand efecte vindecatoare. Acel A = 432 Hz, cunoscut sub numele de Verdi "A", tonul pur de matematica fundamentala a naturii. O conventie perfecta cu Universul.
Atunci de ce ascultam muzica acordata frecventei de 440 de Hz? Doar pentru ca e o cifra rotunda? Lucrurile stau in felul urmator. Conform unui standard international ISO, adoptat in 1953, muzica, la nivel mondial, a fost acordata la 440 Hz. Cu efect total nesanatos, un generator de comportamente anti-sociale la nivelul constiintei umane.
Exista si o teorie care ne explica cum s-a ajuns la acest lucru. Schimbarea frecventei ar fi fost dictata de catre ministrul propagandei naziste, Joseph Goebbels. Cu scopul de a arunca in prizonierat constiintele oamenilor. Sentimente si minti inrobite. Ulterior, in 1940, Statele Unite au introdus modificarea la nivel mondial, iar in 1953 a devenit standardul ISO 16. Stres emotional si... boala. Generala. Mondiala! O frecventa artificiala, care a declarat un razboi subconstientului omului, indepartandu-l de simetria vibratiilor sacre.
Intr-un document intitulat "Musical Cult Control", dr. Leonard Horowitz aminteste ca industriei muzicale i s-a impus frecventa de 440 Hz, pentru a crea o populatie de oameni agresivi, macinati de suferinte psihice, emotionale, predispusi bolilor. (http://www.davidicke.com)
Cand iesi in strada si arunci o privire, vezi tot soiul de oameni. De la adulti grabiti sa ajunga undeva, femei preocupate, cu copii mici, tineri care se plimba pana la oameni de afaceri in masini de fite. Toti au ceva in comun. iPod-uri. MP3 Playere si alte dispozitive la care sunt conectati. Strans. Muzica. Frecvente. Vibratii. Uimitor. Sau nu. Pana si cersetorii din colturi calculate atent indraznesc sa-si comunice, poate, coordonatele unui vad mai bun. Profitand de inventiile orei actuale. Sau sa-si ia o pauza bine meritata. Personal, am vazut un astfel de chinuit de soarta la metrou. In timp ce-si exersa rolul intr-o postura potrivita postului ocupat, telefonul ii suna. Raspunde nervos, clar, si fara balbele de cu 5 secunde mai devreme: "De ce ma deranjezi? Nu stii ca sunt la lucru?" Nu conteaza ce s-a mai intamplat. Conteaza doar ca suntem prinsi cu totii intr-o retea in care frecventele distructive antreneaza gandurile fara intrerupere, lipsa de armonie si dezbinare. Toti!
Puterea extrem de importanta a acestor vibratii este studiata in profunzime de stiinta cimaticii, care cerceteaza nu numai influenta sunetelor asupra vietii, dar si relatia intre unde, campuri, vibratie si materie. Concluzionand ca la baza crearii formei se afla frecventa si vibratia. Cheile vietii pe aceasta planeta.
Hans Jenny (16 august 1904 – 23 iunie 1972), considerat parintele cimaticii, medic elvetian, om de stiinta, a reusit sa publice, in 1967, primul volum din "Cimatica - structura si dinamica undelor si vibratiilor". Iar al doilea, in 1972. Rezultatul a 14 ani de cercetari arata ca, de fapt, ceea ce pare a fi o forma solida este o unda. Apare dualismul particula-unda sau unda-forma solida, explicat de fizica cuantica. Vibratia devine o realitate, iar undele si particulele sunt forme ale vibratiei primordiale.
Asa cum celula este baza tuturor formelor de viata, evolutia este un rezultat al vibratiilor. De aici , dr. Hans Jenny si-a dat seama ca trupul ar putea fi vindecat cu ajutorul sunetului, folosind diferite frecvente. Lucrurile au fost impinse mai departe de dr. Peter Guy Manners, si gratie cercetarilor acestuia, a fost scoasa la lumina utilitatea cimaticii. Ca practica-terapie in influentarea campurilor biologice care inconjoara si influenteaza corpul uman. Initiatorul terapiei cu sunete. Cercetator al efectelor curative aduse de vibratiile sonore si armonice privind structura si chimia corpului uman. Si al importantei sunetului si luminii pentru mediul nostru natural.
...
Suntem sunet. O muzica. Fiecare dintre noi. Atunci rolul meloterapiei se explica. Singur. O varietate de sunete (in care ne regasim si noi), pentru inducerea unei stari de relaxare. De calm. De buna-dispozitie. Cel mai bun suport pentru corpurile si gandurile noastre. O putere ascunsa, armonica, naturala, care ne ajuta sa evoluam. O interactiune perfecta cu viata. Un canal de intentie constienta intre noi, univers, natura si civilizatii intregi.
De la "Nocturnele" lui Chopin la "Imnul soarelui" al lui Rimsky-Korsakov, de la "Serenada" lui Schubert la "Simfonia pastorala" a lui Beethoven, muzica-muzica are o putere ascunsa care ne influenteaza, fie ca vrem, fie ca nu vrem, pe noi, particele din melodia Universului.
Confucius spunea ca atunci cand vrei sa stii daca o societate este bine reglementata, daca morala sa este buna sau rea, trebuie sa-i asculti muzica. Doar ea iti va furniza raspunsul.