Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Leneveala din weekend NU este benefica pentru o noua saptamana de lucru


Leneveala din weekend NU este benefica pentru o noua saptamana de lucru
de la 13 Sep. 2012
Leneveala din weekend NU este benefica pentru o noua saptamana de lucru
Tags: leneveala weekendopt ore de somnsomn de frumusetesaptamana noua de lucru

Sa lenevesti la sfarsit la saptamana te face mai obosit decat esti, potrivit unui expert din domeniu.

Gregory Carter spune ca dormitul chiar si cu o ora mai tarziu decat de obicei, sambata sau duminica, poate perturba ceasul biologic al organismului. Acest lucru se intampla pentru ca este mai greu sa te culci devreme in noaptea de duminica, iar ca rezultat, ziua de luni nu este pe placul nimanui.
 
"Un mit despre somn este ca daca omiti sa dormi cateva ore in timpul saptamanii trebuie sa recuperezi in week-end", afirma Carter. Dar este sigur ca orice "datorie de somn" din saptamana de lucru poate fi recuperata prin binecunoscutele opt ore de somn.
 
"Pentru a mentine ceasul biologic intr-un ritm normal, trebui sa te culci cu opt ore inainte de ora initiala de trezire".
 
Multe persoane aleg sa piarda noptile vineri si sambata si sa recupereze in diminetile de sambata si duminica. "Acesta caracteristica si actiunile precum consumul de alcool si trimiterea e-mail-urilor inainte de culcare pot face o dimineata tarziu, in care cu greu te ridici din pat", spune el.
 
Corpul uman este programat sa doarma in timpul orelor din noapte, iar studiile arata ca angajatii care lucreaza in schimburi sunt mai sensibili la boli. Carter spune ca este mai eficient sa te culci devreme decat sa te trezesti mai tarziu. Atunci cand oamenii sunt somnorosi, creierul se odihneste mai eficient.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016